A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tavria » Zaz 1102 Kat (1987-1998)

Zaz 1102 Kat 1,1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Oktató "autó"

Szöveges ítélet

Sokat köszönhetek ennek az "autónak". Elsősorban "megtanultam" vezetni, mert ahogy szokták volt mondani először ülj be egy Trabantba és tanulj paraszt aztán végy egy merdzsót... Másodsorban "megtanultam" autót szerelni. Na jó ez nagyképű, de tavriában specialista lettem, mert muszáj volt. És nem utolsó szempont az sem hogy sok új bontós ismerősre tettem szert. Már majdnem ott tartottam (Skoda 1xx, lada 21xx, stb. típusoknál jól bevált taktika), hogy veszek egy másik tavriát csak úgy alkatrésznek. Viszont átlag 1havi fizuból nem hiszem, hogy kap az ember ilyen idős kocsit. Viszont keveset eszik de legalább nem is megy. Nekem annyi gondom volt vele, hogy azt napokig tudnám sorolni. Csak a krémje: Eltört a dugattyúgyűrű, ami alkotott egy tuti kis bemaródást a hengerfalba (nesze neked 52paci), felperselyezés...., ponthegesztések annyira kapkodósra sikeredtek, hogy el is tört a fékpedál... Aztán az M7-en leszakadt a váltó rudat tartó konzol (kicsit meglepődtem mikor 110es tempónál eltűnt a mélyben a váltórúd..). Az elszakadó marhakemény kuplung bovden anyagfáradása már eltörpül a szintén marhakemény botváltó törése mellet (kajakra tőböl letört) Az elektronikát élből tanácsos átkötözgetni és kicserélni benne jó pár dolgot (jaj, hányszor de hányszor nem kapcsolt a relé). Az ülések is után hegesztésre kényszerültek. A felni se semmi, „dácsiásan” 3csavaros persze biztos a kisebb csavaró nyomaték miatt. A vízcsövek is töredeznek, és a termosztát is elfárad viszonylag hamar. A hátsólámpák hamar elveszítik fényüket (célszerű odaforrasztani a panelhez az érintkezőket a gyakori kontakthiba miatt) és színüket (nem bírja a napsütést a bura, kirepedezik és kifakul). Stb, stb, stb

Hibalista

- Ezen az aútón az elromolhatatlan is elromlik...

Ide hordtam szervizbe

Csináld magad....

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1993
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tavria Zaz 1102 Kat 1987

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)