A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tavria » Zaz 1102 Kat (1987-1998)

Zaz 1102 Kat 1.1 kat 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Még az ellenségemnek sem!

Szöveges ítélet

Újan vásároltam a drágámat. Akkor örültem, hogy ilyen olcsón vettem, egy elny?hetetlen szovjet autót. Elég robusztus kisautónak t?nt, amiben még van anyag. Na az volt is csak gyorsan porladt:)
A magas hasmagasságon kívül, és hogy az ember 2 év után már nem sajnálja mert belátja, hogy semmi értelme, semmi jót nem mondhatok róla. A beltér nem elég praktikus ahoz képest, amilyen lehetne. A csomagtartó elég tágas, ha az üléseket döntögetjük, de sajnos egy id? után ez úgy lestrapálja a belteret. Pl.: leszakadnak a kárpitok, a rögzítés teljesen kikopik stb.
A futóm?r?l nem írnék, azt a többi beszámolóból mindenki megtudhatja.
A korrózióról azonban írnék. Én rögtön elvittem komplett alváz és üregvédelemre, végig ott voltam alapos munkát végeztek. Egy zsiga 20 évig elment volna ezzel a védelemmel. Ez kb 2 év után olyan csúnyán kezdett korhadni. Sajnos a lemezei már anyagukban szennyezettek, bár lehet hogy egy-egy szerencsésebb lemezbeszerzésb?l gyártott darabnál nem így van. Tudom, ez nem egy fórum, de reagálnék néhány ítéletre.

Nem szeretném "fikázni" csupán a tényeket írom le, igaz némi szubjektummal vegyítve. Azt hiszem, kissé túlságosan rózsaszín?re sikerül egy-két beszámoló, szükség van egy-két véleményre, az id?k távlatából is:)

Valóban nem drága az alkatrész, de ha az minden második héten kell, és ezért valóban fel kell keresni a Nyíregyházi piacot, ami csak munkaid?ben van nyitva és teszem azt 40 kilóméterre van... Aztán tegyük fel fagyoskodva, végigjárva, alkudozva 2 óra alatt sikerül beszerezni az nem tölti el elégedettséggel az embert. Pláne ha az újabb két hét múlva ismét tönkremegy.

A másik a futásteljesítmény jelenleg egy Fiat tulajdonosa vagyok amit használtan vásároltam, és azóta kb 90 000km-t mentem vele csak a szokásos otthon végzett olajcserékkel és fékbetét, h?t?folyadék stb. cserékkel. Na igen és mindezt kiszámítható módon, polcról a két utcányira lév? autósboltból.:)
A tavriánál meg sem kísérlem leírni mit és hányszor kellett cserélni. Ha a ráfordított szabadnapok, utánajárás, szerelgetés idejét rezsiórabéresíteném egy falusi szerel? óradíjával az autó árának többszöröse jönne ki. Mindez 65 000 km-re vetítve. Ha egy veteránautóba öltem volna ennyi munkát lenne egy csillogó-villogó sokat ér? autóm. Nem 50 000ft-ért adtam volna el, csak vigyék.
Nem vagyok sznob, de az autó presztizse 0. A metro-nál mindíg körbe volt rakva bevásárlókocsikkal, mert az emberek odalökték, ennek úgysem árt.
Ja és a biztonságérzet. Az nem volt soha. Olyan bizonytalan volt a fék, a kormányzás, kés?bb meg a porladó küszöbök, padlólemezek okozta szilárdságcsökkenés miatt aggódtam. Látványosan csavarodott már a kasztni, amit a szélvéd? körüli gumicsík mozgásából is meg lehetett saccolni.

Összegzésképpen kb 1 millióért volt egy autóm aminek kb. 6 hónapig tudtam csak örülni. Persze egy kevésbbé tehet?s embernek, mint én is, jól jött egy ilyen olcsónak t?n? autó, de nem bánom, hogy már nincsenek ilyenek. kb olyan ez mint a reklámozott gyorshitelek.:) És nem a részletre vásárolt új szuzukikat éltetem, de egy korrekt 2-3-4 éves megkímélt, és ami a legfontosabb bevált kisautót ezerszer többre értékelek.

Azért köszönhetek is neki egysmást. Az autószereléssel kapcsolatos ismereteimet felfrissíthettem, és megtanultam, hogy néha az olcsó a drága.

Hibalista

- 65 000 km alatt szinte minden, ami a blokkon kívül volt
- gyújtás, h?té, kipufogók, gumi, ablaktörl?, ajtózárak, kuplung, stb.

Ide hordtam szervizbe

nem vállalták a környéken

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1992
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? lada 1200s Következő autója? punto
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tavria Zaz 1102 Kat 1987

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)