A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tavria » Zaz 1102 Kat (1987-1998)

Zaz 1102 Kat ZAZ 1102-06 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az ukrán Smart

Szöveges ítélet

Nagymamámtól örököltem, egy gyalázatos, pénznyelô Alfa 33-ról váltottam rá át, kezdetben némi averziókkal. Ijesztgettek is sokat, hogy nincs alkatrész, ha meg van, akkor igen drágán és szar. Ehhez képest pl. Újpesten van egy moszkvicsbolt, ahol a ritkább ex-szovjet márkákhoz, így ZAZ-hoz is minden kapható, meg persze bontók is vannak a világon... szóval: nevetséges alkatrészárak jellemzik.
A gyáriak szerintem egy-az-egyben a háromajtós kocka mitsubishi coltról nyúlták az ötletet, a zaporozsec-hagyományok jegyében. (M966=NSU) Munkáimból adódóan (földmérô) jártam vele könny? terepre, bírta. Voltunk vele sok helyen, például négyen,télen a Szent-Anna tónál. Simán fölment a tóhoz húsz centis hóban, a príma erdélyi úton. Ellopni soha nem akarták, pedig volt, hogy éjszakára a zárban felejtettem a kulcsát a lakótelepen. Rendôrök általában megszánják, ha valami gáz van. Mondjuk arra kurvára vigyázni kell, hogy ne csattanjunk vele, de hát nem egy hummer. Legdurvább jelenség, hogy néha felforr a h?tôfolyadék, ám direktre kötve a ventillátort, a hiba jó eséllyel orvosolható. Üzembiztos példányt már 60-70 rugóért találhatni, és a kötelezôje sem vészes. Nem véletlen, hogy a hazai, kb. 3500 darabos állomány nagy része vidéken szolgál. (2007 április:már csak kb 1500-2000 lehet belôlük) Az sem utolsó dolog, hogy a hátsó ülést lehajtva pl. belefér egy talicska is. Strapakocsinak, illetve pesti utakra teljesen jó, afféle mini-wartburg.
Lényeg: mint minden keleti típusnál, apróbb hibák rendszeresnek mondhatók, de kis odafigyeléssel szinte mindenhová el lehet vele jutni.
2007 április: Azóta letudott egy teljes lakásfelújítást, melynek csúcspontjaként 600kg téglával + két személlyel megpakolva cammogott fel vidáman a Börzsönybe. Mondjuk ez azért eléggé próbára tette a futóm?ve meg a h?tést.

Hibalista

- generátor, önindító, f?téscsap, f?tésradiátor, hátsó dob, j.e.lengéscsillapító, vízpumpa2x, fôfékhenger, AC - de hát 120000km-tôl indultunk.

Ide hordtam szervizbe

Veres Jani-Dunakeszi, illetve magad uram...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Alfa 33 1.3S Következő autója? Wartburg 353 WDL
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tavria Zaz 1102 Kat 1987

További ítéletek (34 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)