Az ukrán m?remek
Szöveges ítélet
7 évesen kaptuk a kocsit félreértés ne essék NEM VETTÜK! el?tte 2 évet állt a szabadben ugy hogy le se volt sz**va. Trabant után azt hittem autóban ülök aztán jöttek a furcsa érdekességek. El?re leszögezem nem fikázok ez az igazság. Egyetlen jó pont a fogyasztás országúton csináltam már 5l-t is. Szóval van egy olyan hibája hogy 110 felett elkezdi rázni a kormányt és az egész kasznit is. 120 után er?s bátorság kell hogy tovább nyomjad neki, én megtettem lejt?n kinyomtam bel?le a 140-et 3 személlyel és ekkor csodák csodájára kisimult a kocsi, egyáltalán nem rázott. Ahogy lassítottam vissza er?sen kellett fékeznem ugy rázott megint 130tól 100ig. Megfejethetetlen ugyanis féltengely nincs elhajolva, gumik kicentírozva, lengéscsillapítók elvileg okék. Tulajdonképpen barátságos kis kocsi elvisz bárhova.
Hibalista
- Hátsó ablaktörlö mint utóbb kiderült inkább a kapcsoló,világításkapcsoló,AC pumpa folyton visszaengedi a benzint, vezet?oldali zár, bal hátsó fékmunkahenger berohadt, folyik az olaj megfejthetetlen helyekr?l, f?tésállító kar bowdenje elszakadt, rohad mindenhol a víz nem befolyik hanem beömlik, kuplungtárcsát 19ezer km után kellett cserélni mert elfelejtettünk holtjátékot állítani, alkatrészeket tényleg nehéz beszerezni de csak ezért drágák nem alapból.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Swift 1,3 GL Sport |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
