Katonai V8
Szöveges ítélet
15 év állás után fogtunk bele a felújításásba. Voltak gondok... a 15 év alatt többször is be lett indítva, de nem mozdult egy métert sem, idő közben a fékből elfojt az olaj, és ennek (is) köszönhetően a rendszer megakadt - egykörös dobfékes, szervó nélküli :) . Az összes munkahengert, főhengert hónolni kellett, majd polírozni. Természetesen ezt követte a motor rendbetétele. Nem volt vele különösebb baj, jóformán csak állítgatni kellett. Az AC-hez nehéz volt membránt és szelepeket taláni, de végül meglett.
A dupla megszakítós, akksis gyújtás tud néha örömet okozni, ahogy tette is... perpillanat jól működik.
A csőváz és a torziós rugók meglepően "kényelmessé" teszik. A kabin beltere puritán, de nem is cél a csilli-villi. Jelegzetes TATRA grafika mindenhol. Jó műszerezettség (olajnyomás, hőfok, amperek, km-óra). Elég picire sikeredett a kabin.
Terepen nincs akadály, kőkemény... portál hidak, felező, 4x4, diff.zár, brutális áttételek.
Viszont szinkronizálatlan 4 sebességes válto...:( váltókarból is van vagy 3+ diff kapcsoló, nameg egy kézifék rúd.
Hibalista
- AC pumpa, karbi, kisebb elektromos cuccok, gyújtás-megszakító, fék munkahengerek, főfékhenger, Szondás olajhőmérő vezetéktörése (máig keresem a megoldást)
Ide hordtam szervizbe
Saját magam végeztem a szerelést :)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1960 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 17 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1540 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 200 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 25 l |
Előző autója? | Patrol | Következő autója? | Nissan Patrol |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)