Ami mindent visz
Szöveges ítélet
Az autónak minden régi Tata típushibája ki lett javítva (kormánymű, futómű). Német gyártmányú, magasnyomású a motorja, nagyon keveset eszik - pedig 140 ill 175 le-, nyúzva sem haladja meg a 9 litert.Az úttartása hibátlan lett, trélert húzva sen ringatózik. A Telcoline-hoz képest sokkal kisebb íven fordul. Hiányosság: a gyári kerék kicsi, nagyobb mérettel jobb. Továbbá érdemes a kocsi elejének magasságát megemelni. Ha valakit érdekel az iwiwen vagyok: Tata autoclub,Tuza Norbert, Meg vagyok elégedve, ár-érték arány is jó. Ez a 4. TATÁM, van tapasztalat. Terepen verhetetlen!
Hibalista
- A kuplung pedál visszatoló rugóba beleragadt a sár a cipő talpáról- elég olcsó volt kijavatani.
Ide hordtam szervizbe
Mogép kft Debrecen Szoboszlói ut 50.
Márkaszerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Telcoline | Következő autója? | TATA Xenon vagy Safari v. Sumo...... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
