Az újabb rosszabb!
Szöveges ítélet
Az előző 1996-os gyártású ugyanilyen autón felbuzdulva vásároltunk egy új ilyet. Ebben már volt szervókormény, jobb fékrásegítő, eleinte kényelmes volt. Rövid használat után az autópályán nagy füstölés közepette megállt (1 tonna rajta, 1200-at vontatott). Valami eltört a motorban. Ezt megjavították garanciában, az autó utána éveket működött problémamentesen, mostanában viszont volt hengerfejes, szelepekkel volt gond, az adagolót cserelni kellett, a lámpák belsejéről lerohadt a foncsor. Most ugy tűnik, hogy kb. az autó értékét kb. ráköltve újra jó lett, de már gyenge a motorja.
A használhatóságát nagyban rontotta az a szabály, hogy ha a vontatmánnyal együtt meghaladja a jármű tömege 3.5 tonnát, akkor vagy menetíró kell bele vagy le kell szedni a vonóhorgot, mivel a menetíró nem olcsó dolog, mi a vonóhorog leszerelése mellett döntottünk.
Ami miatt a megérte a pénzét választ választom, az az, hogy ennyiért (1.6M+AFA újonan) egy használtat kaptunk volna sokszázezer kilóméterrel, amivel valsz. ugyanennyi gond lett volna, csak egy használtnak jobban elnézi az ember...
Hibalista
- Motor. Sokszor, nagyon. A lámpák belsejéről lerohadt a foncsor.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Telcoline 2.0d, de sokkal jobb volt ennél | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
