A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tata » Telcoline (1996)

Telcoline TATA Crew Cab 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az igásló

Szöveges ítélet

2003 végén vettük újonnan, gyakorlatilag elénk pottyant egy újság hirdetésben és, mivel pick up kellet+elég jó volt az ára is, rámozdultunk. Eleinte voltak ugyan fenntartások, hiszen nem egy L200as, de utólag bebizonyosodott, hogy felesleges aggódni:)
Legnagyobb problémánk vele, hogy 3 hónap alatt elnyalja az első gumik belső felét! Ilyenkor már a kormányt is piszkosul rázza. Megpróbáltuk beállíttatni, de nem lehet. Azt mondták, konstrukciós hiba, a beállítás után kicsit megyünk vele, azt elmászik újra:( A kaszni úgy rossz, ahogy van! Sztem semmi korrózió védelem nincs, a mienk most 4 éves és már rügyezik! Sajnos csak 4x2-es, ezért télen vigyázni kell, hova parkolunk, mert könnyen elássa magát!
Amiért nagyon szeretjük, hogy a felsoroltakon kívül tényleg semmi gond nincs vele! Rengeteget megyünk autópályán és az említett lendületből előzés nem igaz,jó az úttartása és 100 fölött tisztességesen megy! Amikor megvettük, úgy voltunk vele, hogy majd 90nel elcirkálunk, de kiderült, hogy simán leforogja a 160as óráját, 800 kg homokkal is! 1esben és 2esben kecmereg, 3-tól szépen húz(90LE,200Nm)Sosem rúgatjuk, de azért hajtani szoktunk vele. A fogyasztása ilyenkor is 9 alatt van simán. Sztem ez egy adagolós,kétezres dízeltől elég jó.

Üdv mindenkinek! 2009.03.02

Nagy öröm ért bennünket, amikor Szegedről hazafelé jövet az óra átfordult a 200ezerbe! A kocsi eddig is csak ment és ment és tette a dolgát.
Ősszel a kupplung előfordult, hogy felengedett, pedig a pedál ki volt nyomva! Ez okozott néhány kellemetlen pillanatot, de egy felújító szettel szerencsére orvosoltuk! Azóta minden hibátlan és ez kemény 7500-ba fájt... Aztán télen, a keményebb hidegekben nehezn indult reggel. Kiderült, hogy az izzító gyertyákból már nem mindegyik működik, szóval cserélni kellett őket ez is kb 7000Ft volt. Viszont a motor állapotát dícséri, hogy így is beindult! Azóta édesapám annyira lelakta a vezetőülés csúsztató síneit, hogy már nem lehetett mozgatni! Heggsztgetés meg kókányolás helyett inkább kicseréltük az anyósüléssel, azt úgysem állítja senki soha! Nemrég a vezetőoldali napellenző is eltört és leesett(anyagfáradás:P:P:D)
Néha az az érzésem, hogy szép lassan, de a kocsi szétesik!:D

A kaszni azóta is rozsdásodik, már ami a lemezeket illeti! Alul az alváznál nyoma sincs rozsdának! A bal első sárvédő eldobós, mert pont az illesztésnél rohad, bár még nem lyukas. Kívülről nézve a kocsit, talán még sosem volt ennyire szar állapotban, hangsúlyoznám, hogy ami a külsejét illeti! Tavasszal, ha minden igaz, akkor ki lesz javítgatva és festve!

Ami a motort illeti, nemrég megint mentem vele 160at a pályán minden nehézség nélkül!A turbo tökéletesen működik és 3000től szépen húz!
Amikor megyek vele, az az érzésem, hogy a fék gyengült és a váltó is mintha recsegne egy kicsit, pedig szép lassan szoktam váltani vele! Lehet, hogy nem ártana egy felújító szett a féknek és pár szinkrongyűrű, de ezt így hasraütve nehéz megmondani! Természetesen a kézifék megint elszakadt! Őszintén szólva, amikor megyek vele, akkor mindig zavar, hogy ránézve egy ócska szar, meg puritán és rém egyszerű autó, de amikor mínusz 10 fokban, szakadó hóban a nem induló, lepusztult szar Fiatokat húzzuk be vele (elnézést kérek a Fiatosoktól), akkor mindig úgy felértékelődik bennem a TATA! Igazából ennyi pénzért, ebben a kategóriában munkaautónak ez a legjobb! Mi még mindig nagyon szeretjük, mert a hülyeségig megbízható és sosem hagyott minket cserben! Elég annyi, hogy a minimális feltételek adottak legyenek!Legyen mínusz 20fok, ha elfordul a főtengely már indul is! Egy Navara vagy egy L200 árából vennék egy ilyet, egy 2es GTI Golfot meg vmi motort és élnék, mint Marci Hevesen!!
Amúgy vezettem az újat, összkerékkel és 175 lóerővel! Jó kényelmes és megy mint a rakéta! Sajnos ebben a bizonytalan helyzetben, ami mostanában van, nem valószínű, hogy lecseréljük arra! Azért a következő autóként meghagyom a Xenon-t

Erről jut eszembe! Kedves Totalcar-csapat nem tudom, mire van lehetőségetek, de jó lenne vmi jó nagy pickup összehasonlító cikk, esetleg videó az itthon aktuális típusokkal! (Tata Xenon, Isuzu D-max, L200, Navara, Mazda Bt50 stb) Szerintem indokolt lenne, bár ezt nem az én dolgom eldönteni!:)

Hibalista

- Néha kinyomja a biztosítékot, nyalja az első gumit, kézifék-bovden elszakadt egy párszor, kilóméteróra-spirál elszakadt kb ennyi.
- Kupplung munkaheger felújító szett +7000Ft, 4 új izzító gyertya 7500Ft, A vezetőoldali napellenző letört, a kaszni rügyezik.
- Hátsó lámpa is vacakol néha

Ide hordtam szervizbe

Szeged, Suzuki szalon: Elég sunyik, de pénzzel azért levesznek!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Kecskemét, márkaszervíz: korrektek és meglátszik, hogy értenek hozzá!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Wartburg 353W Következő autója? TATA Xenon 2.2 Dicor (jó lenne)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tata Telcoline 1996

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)