A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tata » Safari (1998-2007)

Safari 1,9 tdi 4x4 pickup 5szemely,nincs ilyen a listaban 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

tatahajo

Szöveges ítélet

tehat nem szafari,hanem 4x4crew cab
a wv passat 1,6 td kombi megfelelt volna,csakhogy nem szerette a terepet,es osszkerekes auto kellett
szekesfeervaron vettuk
az ara sokkal alacsonyabb atobbi hasonlo kategoriaju autonal,ezert esett ra a valasztas
sikerult megallapodni a kereskedovel,h par extrat olcsobban ad,amik sokat dobnak az auton(kromozott kilepo,gallytoro,metelfeny...),viszont megigert,h ad 1 platoba valo gumit,a festek megovasa erdekeben,azota is adja,pedig tobbszor talalkoztunk vele,es me glett neki emlitve
a platon a festes allapotat tekintve hasznos lett volna
amugy a belso ter hihetetlenul unalmas,es hihetetlenul 1hangu,de lattam az ujabb modellt,az mar sokkal jobb belul
nem ertek egyet az igenytelen trogerauto irojaval,h szetesik a belso,de lehet,h nekunk csak szerencsenk volt
a belso teret amugy ugy lehet leirni,mintha vki egy mai kb 3millios autobol visszaul mondjuk 1 ladaba
a kormanyszervo jo,es hasznos,jo az iranyithatosag
a duda hangos,es a kapcsologombja szar,mert nagy es kiemelkedik a kormanbol,es amig meg nem szokja az ember,allandoan dudal
amugy onbizalmat ad a magas ulespozicio,es a gallyoto
hatul laprugo,tehat eleg pattogos a jo magyar utakon,de cserebe hihetetlen uttartas!!!!!!!!!!
a mienk nem zorog,nem esett szet,pedig rengeteget mentunk,megyunk vele
persze lehet h szerencsenk volt
a fogyasztas leginkabb terepfuggo
hosszu uton erdelybe menet,2 szemely+1 rakas csomag:6,5
iszonyu szornyu foldutak+meg patakokon atkelve+ betonut+5 szemely az utasterben,tovabbi par a platon:10 alatt
szerintem ez teljesenOK
a motorja nem merci,tenyleg van ilyen tevhit,eloszor a kereskedo sem volt biztos a motor dologban
hanem peuegot,es tenyleg negyon jo
120as130as utazoseb,ami majdnem 2 tonnas tomegu (asszem 1800kg) autonal nem rossz
ha emelkedon lelassul,nehez ujra felgyorsulni
elozni kizarolag lenduletbol
amugy az igenytelen trogerautoval teljes mertekben 1etertek,nem varosi mumajer terepjaro,hanem olyan,ami mindent bir,es mindent elvisz
az erteket asszem elegge veszti,de ugyse adjuk el

Hibalista

- vizpunpa,kisebb elektronikai problema miatt rakoncatlankrodott
- ennyi eddig osszesen

Ide hordtam szervizbe

szekesfehervar szaxerviz,gariban a vizpumpat csereltek,mert 10000km nel nem nyomott rendesen,ezert melegedett
ok volt

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

ismeros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? passat 1,6 td kombi Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tata Safari 1998

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)