Sportkocsi 3 üléssel
Szöveges ítélet
Még szakközép iskolába jártam a 80-as évek vége felé amikor az egyik osztálytársam apjának autószerel? m?helyében megjelent vele egy gengszter . Az autó els? pillanatban megdobogtatta a szivemet. Tetszett , hogy nagyon lapos és középen van a motorja . Rögtön róla álmodoztam , hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen vasam . Azt hittem , hogy örök álom marad amikor is jó pár évvel késöbb második autót kerestünk a családba . Mivel akkor hárman voltunk igy ideális választásnak tünt mivel ez a gép is 3 személyes . Találtam az újságban egy hirdetést . Úgyan nem ezt hirdették hanem az el?djét a Bagheerát . Elmentünk megnézni az ország túloldalára , de annyira tré volt , hogy rögtön kifordultunk a kapun . Mivel gyerekkel voltunk , igy nem jöttünk haza inkább a környéken aludtunk és másnap elmentünk Pécsre az autópiacra körbenézni . És csodák csodájára az egyik kereskedésben már messzir?l felismertem álmaim netovábbját . Odamentem és elkezdtem nézegetni a gépet . Jött a nepper és kérdezte , hogy érdekel -e . Izgalmamat legyözve , flegmán odaböktem neki , hogy elképzelhet? . Még tiz percig némán nézegettem mig a tag ott topogott majd er?ltetett nyugalommal megkérdeztem , hogy mennyi. Nevetséges árat bökött ki és rögtön gyanús lett , hogy nagyon el akarja adni . Sejtésem beigazolódott a próbakör alatt mert a gép full hengerfejes volt . De azért egy kis el?legezés után a bolt létrejött. Mondtam hogy 1 hétem belül jövök a gépért . Kölcsönkértem majd másnap huztam vissza nehogy eladja az autót .Úgy hengerfejesen 250km jöttem vele haza .
A gépr?l: sokat nem jártam vele . Tuningoltuk a motort , de sok lovat nem tudtunk bel?le kihozni . A gyárilag irt 185km/h végsebességik sose tudtam kihuzatni . Mondjuk a kerekek a gyárinál nagyobbak rajta . A motor vizrendszerét , a farmotor és a hüt? közötti táv miatt nagyon nehéz légteleniteni és ezért hajlamos a moci túlmelegedni. Az autó franciásan , rettent? kényelmes még hosszú távon is csak kiszállni ne kelljen bel?le . Útpatkánál az autóból úgy kell kiesni . Ha nem hajtom keveset eszik . Hajtást amúgy nagyon rühelli . Mindig tiltakozik ellene. Hol egy hatalmas durranással , hol vizforralással válaszol . De ha békénhagyjuk egy kicsit tovább lehet vele menni . Kanyargos gokart pályán a 2szer er?sebbeket is meg lehet fogni olyan jól veszi a kanyarokat . Az egyik ilyen kerget?zést az eleje bánta , mert beállitottam egy fa elé . Mivel az egész kaszni üvegszálas könny? javitani . Alkatrészt nehéz hozzá szerezni , de én az évek alatt több autónyit beszereztem .
Most a gép eladó sorba került mert egy keményebb motorú 4 üléses sportkocsit akarok venni .
Fájó szivvel válnék meg t?le . Akinek van ilyen gépe az a hibái ellenére szereti . T?lünk nyugatra nem nagyon lehet olcson venni. Ott jobban értékelik , mint kis hazánkban .
Hibalista
- Hengerfej tömi
Ide hordtam szervizbe
Én magam 20/9710466
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 505 | Következő autója? | Nissan 300ZX , Supra Turbo vagy más kemény dög |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
