Visz mindent
Szöveges ítélet
Én kifogtam egyet azon példányok közül,amelyekből 0 km-esen folyt az olaj a karternél.Igaz lassan, de biztosan.Áprilisban vettem, következő télen mikor használtam a fűtést, akkor kezdtem égett olajszagot érezni. mint kiderült az olaj ráfolyt a kipufogócsonkra, a ventillátor meg nyomta be a fülkébe a szagot.Vittem a szervízbe fél éves korában,azt mondták az eredeti vax-nak a motorról le kell égnie, nagy nehezen azért alánéztek...
Azt mondták majd az egy éves szervíznél kijavítják.
Nagy hiba volt addig várnom, ugyanis ilyen hiba esetén fél éves koráig cserélik az autót. Ez volt Kubat Vincz szfvar.
Gondoltam akkor róluk ennyit, vittem a Kőnighez kötelező szervízre, nekiláttak az olajfolyát is orvosolni:
1)Karter újra tömítés
Fél év múlva megint tiszta olaj a karter környéke,ezután még 4 hasonló jellegű szervíz következett, minden esetben autó otthagy, másnap lehet érte jönni, addig csereautó nuku.
2)Karter csere+ újratömítés, mondván el van deformálódva(gyárilag) a dekni
3)A motorblokkon van egy zsákfurat gyárilag, ami véletlenül ebben az esetben furattá sikeredett,zsákfurat betömése(ehhez le kelett bontani a motorblokk egy részét)
4)Karter újratömítés
5)állítólag valamilyen tömítés csere, utólag megtudva csavarok után húzása volt.
Reklamáltam a Suzuki Rt-nél, azt mondták a márkaszervíznek meg kell tudni javítani, rengeteg vita a telepvezetőkkel,voltam szakértőnél, ügyvédnél,mondták, indíthatok pert,stb.
Az egész javítás kb 15000Ft, ha jól megcsinálják.
Most négy éves, persze ezek után nem volt kedvem egyik márkaszervízhez sem.Elvittem az autószerelő haverhoz,15E ft-ért megcsinált mindent, ami esedékes 60E Km-nél, persze az anyagot én vittem, azóta a motorblokk csont száraz.
A megfejtés:a dekni két lemezből van összesajtolva, a pereme szétnyílt, hiába tömítgették, soha sem lehetett tökéletesre megcsinálni.Haver hegesztő elővesz,peremeket összehegeszt, majd a hegesztésre tömítőanyag és kész! Azóta tökéletes!!!
Soha többet Suzuki , és kizárólag a szervízháttér miatt!!!
Én végig azt éreztem addig voltam fontos,míg a kocsit elhoztam a szalonból.
Hogy valami jót is mondjak...csak közhelyeket tudok mondani,amiket már eddig mindenki más, végtelenül megbízható, rendkívül nagy raktér egy kisautóhoz képest.
Még nem döntöttem el, hogy megtartom- e vagy sem, ez még a jövő zenéje...
Hibalista
- Gázbovden csere gariban!
- Hangszóró csere gariban.
Ide hordtam szervizbe
Kubat Vincz -nem szervízelték - nem is fogják!!!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Kőnig---katasztrófa
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 57000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polák | Következő autója? | VW Transporter |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
