A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Visz mindent

Szöveges ítélet

Én kifogtam egyet azon példányok közül,amelyekből 0 km-esen folyt az olaj a karternél.Igaz lassan, de biztosan.Áprilisban vettem, következő télen mikor használtam a fűtést, akkor kezdtem égett olajszagot érezni. mint kiderült az olaj ráfolyt a kipufogócsonkra, a ventillátor meg nyomta be a fülkébe a szagot.Vittem a szervízbe fél éves korában,azt mondták az eredeti vax-nak a motorról le kell égnie, nagy nehezen azért alánéztek...
Azt mondták majd az egy éves szervíznél kijavítják.
Nagy hiba volt addig várnom, ugyanis ilyen hiba esetén fél éves koráig cserélik az autót. Ez volt Kubat Vincz szfvar.
Gondoltam akkor róluk ennyit, vittem a Kőnighez kötelező szervízre, nekiláttak az olajfolyát is orvosolni:
1)Karter újra tömítés
Fél év múlva megint tiszta olaj a karter környéke,ezután még 4 hasonló jellegű szervíz következett, minden esetben autó otthagy, másnap lehet érte jönni, addig csereautó nuku.
2)Karter csere+ újratömítés, mondván el van deformálódva(gyárilag) a dekni
3)A motorblokkon van egy zsákfurat gyárilag, ami véletlenül ebben az esetben furattá sikeredett,zsákfurat betömése(ehhez le kelett bontani a motorblokk egy részét)
4)Karter újratömítés
5)állítólag valamilyen tömítés csere, utólag megtudva csavarok után húzása volt.

Reklamáltam a Suzuki Rt-nél, azt mondták a márkaszervíznek meg kell tudni javítani, rengeteg vita a telepvezetőkkel,voltam szakértőnél, ügyvédnél,mondták, indíthatok pert,stb.
Az egész javítás kb 15000Ft, ha jól megcsinálják.
Most négy éves, persze ezek után nem volt kedvem egyik márkaszervízhez sem.Elvittem az autószerelő haverhoz,15E ft-ért megcsinált mindent, ami esedékes 60E Km-nél, persze az anyagot én vittem, azóta a motorblokk csont száraz.
A megfejtés:a dekni két lemezből van összesajtolva, a pereme szétnyílt, hiába tömítgették, soha sem lehetett tökéletesre megcsinálni.Haver hegesztő elővesz,peremeket összehegeszt, majd a hegesztésre tömítőanyag és kész! Azóta tökéletes!!!
Soha többet Suzuki , és kizárólag a szervízháttér miatt!!!
Én végig azt éreztem addig voltam fontos,míg a kocsit elhoztam a szalonból.

Hogy valami jót is mondjak...csak közhelyeket tudok mondani,amiket már eddig mindenki más, végtelenül megbízható, rendkívül nagy raktér egy kisautóhoz képest.
Még nem döntöttem el, hogy megtartom- e vagy sem, ez még a jövő zenéje...

Hibalista

- Gázbovden csere gariban!
- Hangszóró csere gariban.

Ide hordtam szervizbe

Kubat Vincz -nem szervízelték - nem is fogják!!!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Kőnig---katasztrófa

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 57000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polák Következő autója? VW Transporter
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)