A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Törpe kamion

Szöveges ítélet

Kedves, szeretnivaló, csúnyácska. Alapvet?en pozitív élmény volt el?ször, sokkal jobbnak bizonyult, mint gondoltam volna. Egészen dinamikus, korábbi, 1997-es 1.3-as swifthez képest is. Ez persze f?leg városban és esetleg 100-as tempóig igaz, fölötte azért nem sok jó mondható el. 130-140-et nagyjából lehet tartani, bár egy-egy emelked? azért érz?dik rajta, tartalék ekkor már nincs. A fogyasztás sem teljesen hibátlan, mértem nyáron Korzikára menet 7,5 körülit tartós autópálya tempónál, 6,5-öt egész napos hegyi szerpentinezés során (300 km/10 óra), most a téli itthoni agglomerációs kisváros helyben ill. budapest és vissza, tehát elég vegyesen 7,5-8 liter. Nem vészes, de azért... Nyáron azért a 6,5-7 mindig megvan. Megbízható, még nem volt vele gond, a leveg?-befúvó kapcsolója (hogy hol fújjon) nem m?ködött (gari), elég zörg?s és a risztó (gyári Selca) valószín?leg beázik, mert es?s id?ben folyton bekapcsolt, javítás után ez az alvázmosásra korlátozódik. A legjobb benne a magas üléspozíció és a nagy fejtér. Ha beülök egy "rendes autóba" klausztrofób érzésem támad. Summa summárum jó kis autó.

Hibalista

- F?téskapcsoló nem irányította a leveg?t a kül. kiáramlási helyekre, csak egy állása volt, szerencsére az ablakra is fújt, de a láb lefagyott télen - a bowden problémája gariban orvosolva.
- Riasztó (gyári? Selca) nagyobb es?ben beázik és egyfolytában riaszt néhány ezresért letesztelték, azóta csak mosó után van ilyen gond amíg szárad. Ja és az ajtók nyitására nem riaszt, nemtom hogy ez így jo-e, de azért majd megnézetem.
- Fékek lassan cserére érdemesek, furcsa hang fékezéskor.
- Zárat buherálták, 20 kilo az új.
- Kötelez? szervíz 32ezernél 25e Ft volt.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki M7 Érd - gyors, segít?kész, csak a pénztáros lány éppen telefonált, így kevéssé volt ideje velem foglalkozni, ezért kb. 3x kellett "rászólnom" hogy mit tegyen... Ezért 9.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lada 2105 Következő autója? Opel Vectra
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)