Tökéletes választás
Szöveges ítélet
Az első dolog, amit eldöntöttünk, hogy ha autót veszünk, az Suzuki nem lehet. Hogy miért is, az nem teljesen világos így visszatekintve. Aztán mikor összejött a pénz, nyilvánvaló lett (1,2-1,3 M) hogy mit tudunk különösebb anyagi kockáztatás nélkül megvenni. Még így is bőven lehetett volna bármi mást választani. Nekem azonban elvem, hogy minél újabbat, minél kevesebbet használtat, mert annál eséllyes, hogy utána nem kell rákölteni. Lízingelésből visszavett autó a mienk. Ezt a dolgot így ajánlani tudom. Egy bő szinttel olcsóbb mint amit én bárhol találtam, cserébe kisebb a kockázat, hogy el akarják sózni. A banknak ugye a pénz kell, méghozzá fixen és a gépkocsik állapota szinte mellékes. Nyilván ha nincs szerencse, akkor itt is bele lehet tenyerelni, szóval volt 1-2 hónap izgulás, hogy előbújik-e valami hiba. A trükk annyi volt hogy egy autószerelővel mentünk el megnézni, aki rögtön a próbakör után javasolta, hogy vegyük meg.
Szóval miért lett Suzuki Wagon?! Mert kis városi autó, nem kell más helyett parkolni. Könnyen fordul meg bárhol, könnyen be és ki megy bárhova. A vezető ülés magasan van, amit én szeretek.
Szolíd 120 kilómmal és 192 cm-emmel nem kell tornamutatványt bemutatnom, hogy beszálljak és a mögöttem lévő ülésen is efér valaki anélkül, hogy a térdeimet a nyakamba kéne szednem. Nekem ez döntő érvnek számított.
Két babával, feleséggel még cuccokkal is nyugodtan elférünk, igaz több hetes kirándulásra még nem mentünk, de szerintem az sem lesz gond.
Tető csomagtartót nem igazán mernék rá tenni, inkább utánfutó.
Autópályán 120-130-al békésen elgördül. Ennél többel nem is mennék a gyerekeimmel az autóban. Nincs olyan érzésem, hogy ha borulnánk az biztos jól sülne el, az ABS és légzsákok kicsit nyugtatnak, meg óvatos vezetés. Nem egy verseny kocsi, de ez nem is baj.
Kis túrákra, bevásárlásra, városon belül ide-oda mozgásra, nehezebb fuvarozásra (!) is jó volt.
A belseje nem egy csúcs dizájn, szolídan ergonómikus, de ha a gyerekek összesározzák ez meg is teszi, mert takarítható. A külseje nekem egyre jobban tetszik. A mechanika sem egy svájci óra, de legalább nyugodtan nyúzható.
AMi apróság, de jó, hogy: bele lett suszterolva elektromos tükör állító - ugye kette nvezetjük, így nem kell a beállítással pár másodpercnél többet eltölteni. Nem hittem volna, de zenét is lehet hallgatni benne. A motor szépen el van szigetelve, az alapjáratra kis figyelmetlenkedés esetén simán rá lehet indítani.
Én nagyon megszerettem ezt az autót. Így első autónak hibátlanul megteszi.
Hibalista
- Használtan vettem, így volt szűrőcsere. Meg kellett húzni a kézifék bovdenjét.
Ide hordtam szervizbe
Fillér utca közepe tájékán
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | valami olyan, amiben ugyanilyen kényelmesen elférek |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
