Takarékos repülőtégla
Szöveges ítélet
4 hónapja vettük az autót, azóta mentünk vele 9000 kilométert. A másik autónk egy 95-ös V6-os Ford Mondeo, ezek után a Wagon R kényelmét nehéz kategóriahűen megítélnem, de az én 185cm-emmel a magas beltér miatt elöl kifejezetten jól elférek, és még magam mögött is, ha nem egy Párizs-Dakarról van szó. Az ülések kemények, nincsen semmi oldaltartásuk, a kormány nem állítható. Az ülések nagyon könnyen koszolódnak, szerencsére máshol nincsen rajta szövet, csak a remek műanyag.
A kis dízel nagyon nyomatékos (200nm), ezzel megközelíti a V6-os nyomatékát (240nm), ezért alacsony sebességnél, főleg városban nagyon jól lehet vele slalomozni, ezt segíti, hogy az autó nagyon rövid, és a csapott hát miatt jól érzékelhetőek a méretei. 5 emberrel is megfutja a 160-t huzamosabb ideig, de a hangja a V6-oshoz szokott fülemnek 2500rpm-től elképesztően kellemetlen.
Rövid távokra mindenképp megéri használni, hiszen fogyasztása legalább a fele. Kanyarokba azért nem lehet vele olyan bátran belemenni, mint egy szokványos autóval, de gyorsabb kanyarokban sem éreztem még borulási hajlamot.
Összességében eddig elégedett vagyok vele, ha meg igazán autózni szeretnék előveszem a Mondeot.
Hibalista
- immobiliser biztosítékát 5ször cseréltük 2 nap alatt, mert mindig kiégett, ez 2 hónapja volt, azóta a 6.biztosítékkal nincs semmi baja
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Mondeo V6 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
