Száguldozó doboz
Szöveges ítélet
Az autó anno akkor került 2,5 millió ft-ba, úgy hogy én egy szalonautót csíptem meg így kaptam a pénzemért ABS-t EBD-vel (blokkolásgátlót féker?elosztóval) 2db légzsákot, szervokormányt, elektromos mozgatású tükröket, 2db elektromos ablakot, központizárat, 4 hangszorós rádióel?készítést, fordulatszámmér?t, (4db fejtámlát) de az újjabbakban 5db van, elektromosan állítható fényszórók, hátsó ablaktörl?-mosót, digitális órát, pótféklámpát, biztonsági övfeszít? rendszer az els? öveknél, tet?csomagtartó, a csomagtartón kapaszkodóval. Ezen kív?l az autóban felszereltségt?l független?l van 3db pohártartó, az els? ülések alatt kis fiók, a m?szerfal aljában kis polc, nagy térképzsebek az ajtóban (el?l és hátul) és a hátsó sor utasainak széke kicsit magasabban van a az el?l ül?ékt?l a jobb kliátás érdekében. Az autó felszereltségéb?l kimaradt a légkondi (bár ez feláras extra), az els? ködlámpák, tet?balak, színezett ablakok és a tet?spoiler. A ma kapható összes Suzukiba ba viszont már felár nélkül adják az ABS-t EBD-vel (blokkolásgátlót féker?elosztóval) és a 2db légzsákot. Ezt egy autógyártó nem kinálja pl. Renaultnál ABS légzsákkal a széria, +még vannak olyan autógyártok akik képesek felárt kérni az ABS ért pl. Skoda, Hyundai.
Az autóval való közlekedés során olyan dolgokat tapasztaltam amit nem is vártam volna t?le: mivel nekem egy 1,3 16V 76 Le-s változatom van ami harap mint állat (mert nem VVT -és mototrral szerelt) ezért városban nagyon sok autót meg lehet vele fogni (Astra, Fabia, Polo, Clio, Panda...) még autópályán is van egy kis ereje (140nél elhaladt mellettem egy dCi Escpace és adtam egy padlót és 165-nél megfogtam!). Eddig csaak 170-ig nyomtam pedig még tudot volna menni még egy kicsit 170-nél 5500 r.p.m. A motor teljesítménye az autóhoz mérve nagyon jó ár/érték arányban van. A futóm? viszonylag kemény és az autó is megdöl a kanyarban DE egy bizonyos fokú d?lés után mer nem d?l tovább az autó szóval nem bórúl fel valami könnyen. Az autó pakolhatósága is nagyon jó mert le lehet dönteni az üléseket oszthatóan 50:50 % ban. A csomagtartó 300literes de lehet b?víteni 1,2 köbméterig! Az autónak 2 hátúlüt?je van: a 0 preztizs -> mindig bevágnak elém lenéznek... meg az autó bels? kidolgozottsága mert nagyon kemény kopógos m?anyagokból van kirakava meg a bels? tér felett is eljár lassan az id?. DE aki ezeken túl tugya tenni magát az biztos hogy nem fog csalódni a gépkocsiban!!!
Hibalista
- Mivel a Wagon R+ az Opellel közösen lett kifejlesztve ebb?l adódoan (valószín?leg) a gyújtáskapcsoló is onnan származik és néha nem jön ki a Suzuki elektronikájával. Erre csak 1 példát tudok össz-visz említeni: 5vagy 6 alkalommal el?fordult velem hogy az elektromos ablakot lehuztam és nem tudtam felhuzni, csak az után miután leélítottam az autót és újra beinditottam. Más hibát nem észleltem rajata.
Ide hordtam szervizbe
Autóklub
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Autóklub
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 51000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Tico | Következő autója? | még nem biztos: Ford Focus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
