A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sütő

Szöveges ítélet

A legszörnyűbb benne, hogy csak egy béna Suzuki. Eleinte furcsa volt átélni, hogy mennyire lenézik ezeket az autókat a forgalomban. Nem engednek be, akkor is megelőznek, ha én is gyorsan megyek, stb. A Suzukisok viszont összetartanak, és segítjük egymást az ilyen szituációkban. :)
Jó benne, hogy kívülről kicsi, mégis jól elférnek benne az emberek és a csomagok is viszonylag. Jól lehet variálni a csomagtartóját, pl. az ülőlap is süllyed a támla előredöntésével és így rögzül, a raktér teljesen sík lesz.
Szeretem benne a magas vezetési pozíciót, hogy nem a földre kell beülni a járdáról, hanem egy székre. :)
Jó benne, hogy nagyon olcsó fenntartani (a legjobb cascót fizetem rá, ami 8500 Ft) és nem kell félnem, hogy ellopják.
Az enyémben még a 75 lóerős motor van, de már ez is elég jól viszi a könnyű kasztnit. Vicces vele durván menni, könnyen csikorognak a gumik, sodródik, dől - az utasokat meg kitöri a frász - miközben teljesen városi tempóban haladunk.
A váltója nagyon precíz, 50-nél is simán vissza lehet rakni egyesbe. Az egész autó kezelése nagyon közvetlen. Mondjuk egy Renault-ból átülve úgy ugrál, mint egy bakkecske.
Az autópályán könnyen kifogy az erőből. Az ESSO 95-össel 145, Shell 95-össel 155, 95-ös V-Powerrel 160 a végsebessége.
A fogyasztása elég érdekesen alakul, nekem városban kevesebbet eszik (7,5 – 8,5 liter), mint az autópályán (mindig 8 liter felett, igaz, ott folyamatosan padlógázt nyomok).

Hibalista

- 0 km-es korában teljesen rossz volt a fékerő elosztása, a hátsó iszonyatosan könnyen blokkolt. Fékpedállal lehetett kézifékeseket csinálni vele. A szervizben nagyon segítőkészek voltak, állítgatás után újabb próbakör, megint egy kis állítgatás, újabb próbakör, stb. Most teljesen megfelel az ízlésemnek.
-
- Kb. 2000 km után elkezdtek nyöszörögni az első futómű szilentjei, ami eleinte elég ijesztő volt, de mára már észre sem veszem. Ez állítólag ilyen. :)
-
- Szintén pár ezer kilométerrel szétesett a jobb első ülés támlaállító mechanikája. A rúd - amit tekerni kell az állításhoz - mindig kieseik az egyik oldalon, ezért a támla nem dől, csak elcsavarodik. Kb. 10-15 perc alatt be lehet játszani a tengelyt a helyére és ilyenkor lehet állítani a támla dőlésszögét, de az első kanyarban megint szétesik az egész. :(
-
- Folyamatos gondot jelentenek a magyar utak, mert a kis kerék az alacsony gumikkal nagyon sebezhető. Jóformán nincs is kerek felnim, mindegyik tele van különböző méretű huplikkal. Ha már nagyon ereszt, akkor egyben szoktam megjavíttatni mind a négyet.
-
- 60000 km:
- Komolyabb baja még nem volt az autónak, eddig nagyon megbízhatónak tűnik (valószínűleg az is szerepet játszik ebben, hogy végtelenül egyszerű szerkezet).
-
- Eddig csak olajat és szűrőket cseréltek benne. A hátsó fékek elkezdtek szorulni sok fékbetét-portól. Tisztítás után megint jó.
- Az akkumlátor még az eredeti. A gyári-nyári Kleber gumik elkoptak, de jött a tél és raktam rá télit.
-
- Terhelésváltáskor erőssen nyöszög valami a motor környékéről. Talán a motortartó bak? A kipufugó (katalizátor?) berezonál 3ezres fordulat körül.

Ide hordtam szervizbe

A Suzuki Obudánál járt kétszer az autó, ahol olajat és szűrőket cseréltek. Egyszer összezúzták a hátulját, azt is ott javították meg. Pár nap volt az egész és a vétkes kötelezője fizette.

Aztán valami teherautó elmetszette a platójával a bal oldali B oszlopot, miközben parkolt az autó. Persze betétlapot nem hagyot. A kár kb. fél millió volt, 50 ezer önrész. Suzuki Óbuda szépen megcsinálta.

Aztán megint legyalulta az oldalát 1 teherautó. Persze betétlap megint nem volt. Visszapatintottam a tükröt a helyére, most így járok vele. Kicsit horpadt, de használható.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 323 Következő autója? Ignis Sport
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)