Sokat vártam Rád
Szöveges ítélet
Egy 3ajtós Stilo szomorú gazdája voltam(ítélet később),miután beláttam h nekem nem kocsi, hanem Autó kell.
Ha.hun nézelődtem, japánt akartam, Suzukit, amikor megláttam őt, taxiba ültem, alku nélkül elhoztam.
Pozitív:
-Jó benne ülni.
-Könnyű vezetni.
-Imádom h egy érintéssel síkba dől a hátsó üléssor.
-Ezzel az M13 motorkodú hajtással(ezt csak az utolsó modell évben tették bele) nagyon megy (93LE),ami nem sok összeségében, de mindenhol ki tud lőni, nem kell félni forgalmi szituációkban.
-Lehet vele tartani a 160-as utazót.
-Láncos motor.
-250 ezer km-nél még eredeti a kuplung, és az olajat sem eszi.
-Soha szét nem eső, vastag műanyagok. Kár h kárpitból annál kevesebb és vékonyabb van...
-Meglepően hatékony klíma.
-Örök élet+1nap.
Negatívumok:
-Vmi zörög,kopog!! a műszerfalban alapjáraton, rettenetően idegesítő, de még egy szerelő sem találta meg, mert látszólag minden a helyén van.
-Hangos. Zajszigetelésre sokat nem költöttek.
-Autópálya tempónál fokozottan érvényes ez(zaj), a szelet pedig abszolút nem szereti, ami érthető persze, de mindennek van határa.
-Gyakran elállítódik az első futómű.
-Nincs világítás a csomagtartóban(ezt hogy gondolták?).
-Opel ülések vannak benne elől, minimum 5centi hiányzik az ülőlapokból...
-Tükörfűtést rendelni sem lehetett bele!!!
-Túl érzékeny ABS. Elég egy kis macskakő, nem kell nagyot fékezni, máris bekapcsol,miért???
-A padlókárpit kritikán alul van, ha az ember rendszeresen takarítja egyszer csak szét fog málni végérvényesen...
Összeségében, aki megszereti az sosem akarja elengedni, semmivel nem roszabb bármelyik kategóriatársánál, technikailag messze felülmúlja azokat pl. a motor tekintetében. A hátrányaival könnyű együtt élni ha cserében SOHA nem romlik el. Gyári GS kivitelben pedig nem néz ki egyáltaán szánalmasan, mint a legtöbb Wagon, műanyag dísztárcsával etc.
Utódját persze keresem, de egyelőre nem találok hozzá foghatót.
Értsd: Nekem A-ból B-be kell eljutnom, és sokszor viszek magammal nagyobb tárgyakat, így hát alapvető funkciója az autónak nem a magamutogatás és társadalmi státuszbesorolás hanem a funkcionalítása. Ezen paraméterek mentén jelenleg nincs kínálat, ebben a kategóriában. Esetleg vmi crossover...
Hibalista
- Kiégett a bal első tompított. A futóművet fél évente után kell állítatni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Stilo 1.4 Racing | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
