Rém-álomautó! Emberkínzó bádogszörny!
Szöveges ítélet
Amikor édesapám megvette, nézegette a motorját.
Mondom neki: mit nézegeted? Ketyeg, tehát van benne, ez egy Suzuki, nem lehet semmi baja!
A haverom azt mondta, hogy Toi-Toi közelében ne parkoljak vele, mert valaki belevizel. :-)
A kollegám csak telefonfülkének nevezi. Akkora a légellenállása, hogy a nyárfalevelek 2 nap múlva is rezegnek, ha elvágtatok mellette. Szélárnyékában kerékpár versenyt lehetne rendezni.
Erénye a jó ülés pozíció, nyakigláb vagyok, elférnek a küllőim a kormány alatt, ez nagy csoda.Így adják el.
Maga az ülés viszont példátlanul pocsék, kényelmetlen.
Teljesen leamortizál.
Hosszabb út után,( 60km :) egyenesen csontkovácshoz kell mennem, hogy összerakjon.
Az összes útbordát a gerincemben érzem. A csatornafedeleket kerülgetem vele, vagy kiesik a tömés a fogamból.
Dobál, pattog, ugrál, vergődik,hosszába, keresztbe.
Már azt tervezem, hogy zsírzószemet építtetek a csigolyáimra, mielőtt gerinc sérvet kapok.
Úgy útálom, hogy próbálom tönkre tenni, de nem sikerül. ( Anyám látná... ...az övé :-)
A fekvő rendőrön áthaladva a hátsó kerekek a levegőben..:)
A Wagon engem kínoz, én őt. Padlógázzal gyorsítok, már 160-at is mentem vele autópályán. Egy X5-ös vezetője éppen túrta az orrát, mikor elszáguldottam mellette :-) Dülledt a szeme! Viszont egy kis oldalszél, és könnyen az árokban lehetne végezni vele. Amolyan kamikaze akció volt!
Egy kis üzemanyag adaléktól teljesen megbolondult a motor.
Lett nyomatéka, akár 40-el sem rángat 5-ben, 120-nál elcsendesedik. A minap gyorsultam pirosnál, az új 95 le Swift csak fél kocsihosszal tudott elmenni :-) A friss zöldkártyán a CH, és a Co értéke 2 tizedesig 0,00!! 73.000km-nél! A szerelő csak csodálkozott!
Nagyon praktikus elmenni vele bevásárolni, vissza már nem, mert meg kell fordulni. Ebben a nyavalyásban nem hogy klíma, még szervó sincs, komoly izommunka parkolni vele. Fordulóköre mint a D.C Washington anyahajónak, olyan nehéz a kormánya, mint egy 1952-es dízel csepelnek.
A belső költőien fogalmazva puritán, de könnyű takarítani.
Fehér üvegezésén keresztül a Balatonig autózva bőrrákot lehet kapni, izzasztó mint egy infra szauna!
Viszont a 80 literes gázbojler állva befért hátul!
Egyszerűen csak megy, és megy, nem romlik el.
Kivétel az OPEL-től adoptált lámpakapcsoló, ami sötétben egy szerpentinen viccelt meg többször is. A kanyarban aludt ki a lámpa, amitől izgalmasabb volt az autózás.
Jó áron vettük, 3 évesen, évente csak 100.000Ft-al esik az értéke, ilyet még nem láttam!
Pozitívuma, hogy egy megbízható, igénytelen öszvér!
A szerelők utálják, mert miatta éhen halhatnának!
Tartsa el őket a sok híres német márka!
Eztán csak japán, vagy koreai autót veszek!
Hibalista
- OPEL-től adoptált lámpakapcsoló!!! Pfúúúúj német fos alkatrészek!
-
Ide hordtam szervizbe
Az előző tulaj míg a gari szólt, szakszervízbe vitte.
Mi az ilyesmit kerüljük, a család szerelője elvégzi a szokásost.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A műszaki miatt kellet egyszer szerelőhöz vinni átvizsgálásra.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megane II 1.5 dCi AU+ | Következő autója? | KIA Ceed 1.6 EX CRDI (már megvettem!) |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
