Ponyvaregény
Szöveges ítélet
Negatívum:a reflexeim kíválóak,mégsem tudtam soha másfélméter előnynél nagyobbra szert tenni lámpaváltásokkor.
1000-3000 fordulatszám között harmatgyenge és autópályán csak lendületből lehet vele autózni, mert lassú járművet megelőzni lehetetlen! vagy szélsősáv 70-80 időtlen időkig, vagy belsősáv 150 utazó sebesség, mert azt öt személlyel is bírja hegyen völgyön át-7l a fogyasztás ilyenkor.
Szubejektív észrevétem, a gondolom sokak által átélt Suzuki "feeling" vagyis a márkásabb autós társak atavisztikus hagyománya a suzuki alázás.Nos ez annyira mindennapos hagyománnyá nőtte ki magát kis hazánkban, hogy egy suzukit akkor is semmibe vennének, ha maga Semmy Schilt K-1 bajnok ülne vezetné azt.
Végül is ha ezeken túltesszük magunkat, egy meglepően praktikus autót mondhatunk magunkénak (kicsit most elbízonytalanodtam, mert az imént a kukában olvastam egy lesújtó véleményt a diesel változatról -55e km-)
Nálam még minden ok.
Pozitívum:tágas belsőtér nagy helykinálat minden irányban elől hátul,kedvező fogyasztás-városban 5.2 fölé talán csak télen ment max.6l-ig.
Nagyon jó fékek,pontos,hibátlan váltó.
Fiat jtd motor japán elektronikával.
Konkluzió:versenyzésre nem jó,(csak ha ismerünk egy rövidebb útvonalat), magas felépítésénél fogva alkalmas a "kíváló" magyar útviszonyok leküzdésére.
Árát szerintem megéri, sokkal inkább mint az ugyanennyibe kerülő 10 éves csodamárkák bármelyike,melyek múltja ugyanolyan legenda mint a kalózok kincse.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Páty Bakhusz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
