A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros telefonfülke

Szöveges ítélet

Aki gyalázkodó sorokat, vagy isteni magasztalást szeretne alant olvasni, az lapozzon, a többieknek egy reális értékelés következik.
A telefonfülke. Ezt a becenevet egy mosóban kapta néhány évvel ezelőtt, akkor rosszul esett egy autómosó-beli alkalmazott lesajnálása, de ma már egyáltalán nem izgat. A formája tényleg olyan, légellenállása szintén. És telefonálni is szoktam benne. Az igazság meg nem fájhat annyira.
Rengeteg helyen jártam vele Európában és Magyarországon is, eddig még sehol sem hagyott cserben.
Mikor megvettem - 5 évvel ezelőtt - ez tűnt a számomra elérhető autónak. Elvárásaim a következők voltak: legyen üzembiztos, ne kerüljön sokba a fenntartása, ne akarják elvinni a lakótelep parkolójából, max. 3-an elférjünk benne. Szerintem ezeknek a szempontoknak eleget tesz, mondhatom, hogy ez egy minimálautó számomra.
Amit szeretek benne: hát, ha jobban belegondolok, egy autónak az a dolga, hogy A-ból B-be elvigyen, s közben ne legyek kitéve az időjárás viszontagságainak. Ez nem egy luxusjármű, ennek a célnak megfelel. Hogy ezért szeretni kelljen? No mindegy, jobb mint a Volán vagy a MÁV, s lassan már olcsóbb is, de hogy tisztább és pontosabb, az 100%.
Amit rühellek:
1. Ha már ekkora ablakfelülettel áldotta meg az autót a tervező keze, nem gondolt arra, hogy akár hővédett üvegezéssel is elláthatná? Így marad a fóliázás.
2. A csomagtartó kicsinysége.
3. Ki volt az a hülye, aki a hálót kitalálta kalaptartó helyett?
4. 100 km/h felett zajos motor + szélzaj.
5. 100 km/h felett 10 km/óránként 1 liter/100 km-rel nő a fogyasztás. Sikerült egy Bp-Miskolc távot 15l/100km fogyasztással megtenni 150-160 km/h sebességgel.
6. A hátsó középső biztonsági öv csak kétpontos.
7. Úgy terveződött az autó, hogy csak 10cm-es hangszórók férnek el elöl s hátul is.
8. Iszonyú szélérzékeny. Nagyobb oldalszélben (60-70 km/h) életveszély kezdőnek odaadni.
9. A szellőzés elégtelensége. Hiába 4 fokozatú a szellőző berendezése, ha 3-4-en beleülünk párásodik.
10. Annak idején sokba, nagyon sokba került, rengeteg volt az értékvesztés.

Hibalista

- A kötelezőkön túl:
- Akksi 1.: a gyári 2 héttel a garancia lejárta után elhalálozott, pont aznap reggel mikor elaludtam, s Bp-re kellett időre mennem: 12e Ft szakszervizben gondozásmentes.
- Vezető oldali napellenző: 26e km - ár: 6,500 Ft.
- Első fékbetét csere a 30e-res kötelező alkalmával: tizenezer forint.
- Kormányszervó elszállt 49e km - ár: garanciában cserélték.
- Minden "japán" autóban kötelező 70-es évekbeli kvarcóra: 57e km - ára csillagászati lenne (82e Ft-ért [IGEN, NYOLCVANKETTŐEZER FORINTÉRT] akarták kicserélni, hahaha, ennyinél csak egy kicsit ér többet ez a kocsi), tettem bele egy Opel Agila TID-et, 10 font volt az ebay-en postaköltséggel együtt.
- Vizsgára fékjavítás 67e km: 21e Ft.
- Klíma feltöltése: 82e km, ár: 6e Ft.
- Akksi 2.: 89e km, mégse gondozásmentes volt az az akkumulátor, amit annak adott el Limuzin úr és csapata, de ami belekerült az már biztosan az, ár: 10e Ft.
- Valami rettenetesen nyiszorog a motortér felől 1.: 90,3e km: Limuzinba vissza - semmi baj, majd elmúlik.
- Valami rettenetesen nyiszorog a motortér felől 2.: 90,5e km: Limuzinba vissza - semmi baj, majd elmúlik.
- Valami rettenetesen nyiszorog a motortér felől 3.: 90,8e km: Suzuki Stop - az ékszíjat igencsak feszesre sikerült meghúzni Limuzinéknak a 90e-s kötelező alkalmával, majdnem megölte a vízpumpámat. Kicsit lazítottak rajta, azóta csend. Ár: 0 Ft.
- A szellőztető rendszerben valami biszbasz bowden 94e km: 3,5e Ft.
- Index bajuszkapcsoló (egyszercsak füstölni kezdett a kormány mellett) 96e km: 3,2e Ft

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Limuzin (Debrecen, Mikepércsi út vége): A 90e-s kötelező karbantartásig csak ők látták az autót. Kicsit pontatlanok voltak (pl.: Kedves ügyfél tud-e 11-re jönni? Persze, jövök 11-re. Megérkezés után egy órával még a parkolóban áll az autó), de viszonylag olcsón dolgoznak: (30e kötelező: 22e Ft+fék, 45e Ft: 37e Ft, 60e: 16e Ft, 75e: 19e Ft, 90e: 62e Ft).
Az akksival nagyon átb..tak, én meg nem figyeltem, megérdemlem, hagytam magam, rohantam. A 90e-es szerviz alkalmával elkövetett baklövésüket viszont ezek után már nem tudtam megbocsátani nekik.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Suzuki Stop (Debrecen, Balmazújvárosi út):
Idén január óta csak hozzájuk járok, van egy kis protekcióm is, így aztán munkadíjra még nem sokat kellett költenem, gyakorlatilag az alkatrész árában megjavítják amit kell.
A megbeszélt időpontokat tartják, ráadásul sokkal közelebb van hozzánk, mint az előző szerviz.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 76000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo Következő autója? Amíg ez szét nem esik, addig ezt használom.
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)