Olcsó fuvaros
Szöveges ítélet
Miután még csak egy hónapja keltünk egybe vele, így csak az els? benyomásokról mesélhetek.
A vezetési poziciója már 2000-ben megfogott egy tesztvezetésen. Tisztára, mint a Vito, csak könnyebb vele megfordulni:)
A hátsó ülések, mint az eddigi össze kombimban állandóan a padlólemezre borulnak, de kellemes meglepetés volt, mikor utasszállítás közben is elfért 6 "Metro"-s láda a hátsóülés mögött. A rövid tengelytáv és a magas építés miatt kissé érzékeny az útegyenl?tlenségekre. Amit nem lehet megszokni: 100km/h-nál hozzáfog némiképp rezonálni, ami úgy 110-nél domborodik ki igazán.
Javításokkal t?zdelt autópályán 8 literes átlagfogyasztás jött ki, mivel elég széls?séges tartományokban kellett a pedálokat nyomkodni (10-160km/h), viszont BP-Félegyháza közt csak két autó volt, amelyik megel?zte az elszántan száguldó zöld h?t?szekrényt. Amúgy vegyes használatban 6-6.6liter csipeget 100km-en(100km/h fölé ugye nem megyek, mivel 120-ig ráz, felette, meg sokat eszik). A szervonak, a csapott fenéknek és a rövid orrnak köszönhet?en nincs gond a parkolással, megfordulással. Az ülések kemények, rájuk nem le, hanem beülni kell, miközben nem verem be a fejem az ajtó keretbe, nem akad a lábam a küszöbbe. Nyári melegben hiányzik a klima, mivel a leengedett ablakokon meglehet?sen üvöltve közlekedik a szell?.
Tehát, aki nem siet állandóan, szereti a viszonylag nagy bels? teret olcsón élvezni, rendszeresen akad akkora csomagja, ami nem fér el egy átlag-csomagtartóban, netán a derékfájása el?jön a hagyományos építés? sz.g.-ba való be és kiszállástól és ezekért az el?nyökért hajlandó némi kompromisszumra, annak jó választás a wagonka:)
És a fentiek kiegészítése 7 hónappal kés?bb;)
Az állandó 90km/h körüli utazósebesség pozitívumaként megjegyzend?, hogy könnyen lehet az átlagfogyasztást 6 liter alatt tartani:)
A kerékkiegyensúlyozásról kiderült, hogy van olyan gumiszervíz amelyik érti a szakmáját és olyan is amelyik nem;)
Némi hozzáért? centírozás, bónuszban gázkeverék a leveg? helyett és a doboz elengedett kormánykerékkel is vidáman száguld. Viszont a rezonancia hiánya miatti kontrolkiesés súlyos fogyasztásnövekedéssel párosul. Azaz a 120-150 közti tempo mellett keletkez? "vákum" gyorsan kiszívja a benzint a tartályból;( Így már érthet?, hogy páran 8-9 literben deffiniálják a Wagon fogyasztását. Tehát vagy olcsón, vagy gyorsan utazunk.
Viszont nem kell teherautót hívni, ha a h?t?szekrény, gázt?zhely, netán 4 bazaltgyapot-bála hazafuvarozását akarjuk megoldani.
Tehát maradtak az els? kedvez? benyomások, további pozitív élményekkel:)
A lényeg: öreguras kényelem;)
Hibalista
- még semmi, bár elvittem centiroztatni(jobb els?re 1 g ólom) a 100 felett jelentkez? rezonancia miatt, de a (tipus)hiba oka nem ez volt.
- 7 hónappal kés?bb: Illetve mégis:(
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | R5 | Következő autója? | Walami hasonló egyter? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
