A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem lehet nem szeretni

Szöveges ítélet

Miután a hatóság kivágta alólam az Opelt, amit imádtam, nem maradt más választásom, mint egy olcsó autó vásárlása hitelre. Így lett Suzuki. És úgy lett Wagon R+, hogy a feleségem rábökött, no meg akkor az autó csak 4 éves volt, és 6000 km volt benne.
Szóval, az Opelt leadtam a Suzukinál, és azon nyomban átültem a Wagonba. Az első 5 méter után vissza akartam csinálni az üzletet, és inkább feccöltem volna még 200 ezer ft-ot az Opelba, csak ne ez az ócskavas legyen a fenekem alatt. A feleségem nyugtatgatott, hogy jó lesz ez, és mit várok ennyi pénzért. Ja, akkor még vidéken laktunk, és kedvenc szórakozásom volt átmenni Szlovákiába kajálni és bevásárolni. De akkor még nem volt Schengen, így a zöld határon közlekedtem. A Suzukim istenien bírta a földutat. A városi kátyúkban recsegett, ropogott, de a földúton kényelmes volt. A szlovák-magyar határbuckán simán átrepült.
Országúton roppant kényelmetlen volt. Amíg az Opel 160-nál stabilan ült az úton kanyarban is, addig a Suzukival kanyarban 150-ről lassítani kellett, nehogy kiforduljon.
Most, miután beletettem 60e km-t négy év alatt, még mindig nem találtam meg azt az üléspozíciót, amivel kényelmesen tudnám vezetni.
A csomagtartója felejtős, mert az szinte nincs neki. Azonban, ha lehajtjuk a hátsó ülést, befelefér a hétvégi bevásárlás.
A fogyasztása viszont a teljesítményhez képest magas. Ilyenkor, télen vegyes használatban 7,5 liter/100 km.
Mindemellett okos autó. Csak akkor fogy ki belőle az utolsó csepp benzin, amikor más biztonságosan leparkoltam.
Biztonság? 100-nál bal első kerék defekt sem tette instabillá az autót.
Ha arra gondolok, hogy ez az autó hűségesen szolgál, és még soha nem hagyott cserben, akkor szeretem. De, ha lenne rá lehetőségem, lecserélném egy SX4-re.

Hibalista

- fékek, akkumlátor, központi zár (ezt nem cseréltem le)

Ide hordtam szervizbe

XIII. Katona József utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1,8 Omega Következő autója? Suzuki SX4
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)