Mérges olajkályha
Szöveges ítélet
Előtte egy benzines Ignisem volt, de ahogy megjelentek a dízel Suzukik folyton csípett a légy hogy kipróbáljam. Először egy Wagonnal mentem a kereskedésben, és döbbenten tapasztaltam hogy ez az autó belül nagyobb mint kívül, lehajtott ülésekkel szerintem elfér benne egy raklap. Motorikusan elég dinamikus (120-ig, utána már csak ordít, és erőlködik), sokkal jobban gyorsul a maga 69 lóerejével mint a 93 lovas benzines. Az elmúlt 4 hónapban 14000 km-t mentem, az átlagfogyasztás 5,5 liter. Két felnőttnek és két gyereknek szerintem még hosszú úton is ideális.
2006.12.28.
Eltelt 15 hónap, sikerült belerakni az autóba 44000 Km-t. Igazából minden rendben, meghibásodás, visszahívás SEMMI (ezt megirigyelheti bármelyik "nagynevű" autógyár, a más márkák itéleteit olvasva). Az elmúlt bő egy évben igazán egy gondom van, a fogyasztás. Szerintem egy 1250 kcm-es motortól sok a nyáron 5,5, télen 6 liter gázolaj, miközben a megtett út kb. 25%-a város, 75% országút 100-as tempóval. Régebben volt dízel II-es Golfom, az 5 litert fogyasztott télen-nyáron, 2.3-as dízel Rekordom az meg 6,5-öt. Összességében szeretem a Wagont, de a jelenlegi üzemanyag árak mellett soha nem térül meg a tetemes árkülönbség a benzineshez képest.
Hibalista
- Semmi, csak a kötelező szervízek.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Stop Debrecen
Gyors, pontos tisztességes társaság.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ignis 1,3 GLX | Következő autója? | Mercedes W 123 230 E |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
