A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 Glx 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható városi szürkeség

Szöveges ítélet

Végülis a cél szentesíti az eszközt...Párom kifejezetten szerette, én nem. Okaim:
- nincs vezetési élmény
- hangos, mint állat
- számomra zavaróan fapados volt (zörgések mindenhonnan, ha becsuktam az ajtót, hallottam a becsapódáson is, hogy plékaszni, borzalmas műanyagok, mindenhonnan áradó minőségnélküliség stb)
- veszélyesnek éreztem városon kívül: nincs úttartás, félelmetes motorhang 110 felett
- kisautónak kis fogyasztása van, gondoltam én....hát frászt. 7-7,5 litert megette nagyon óvatos vezetés melett is, autópályán 130-cal benzintemető.

Összegezve: ezt senkinek nem ajánlom 110 km/h felett, életveszélyes. Nem ajánlom szélben sem, 100-zal sem, főleg nem olyan főúton, ahol szemközti sávban elhaladó kamionok szele megcsaphatja. Síkos úton a széllökések életveszélyesek vele városon kívül. A csomagtér katasztrófa.
Hogy mi került újonnan ezen min. 2 millióba, fel nem fogom. 900 e-ért vettük 60e km alatt, de annyit se ért meg,nemhogy figyelembe véve az értékcsökkenését, és az épp pangó autópiacot, ugyanis 1,5 évvel később 5-600e-ért adták-vették ezt a kocsit.
Egyedül a megbízhatósággal voltam elégedett, na de azért az se volt hibátlan, l. hibalista.

Ja és a lényeg: pályán 130-cal mentem, kicsit melegebb volt az aszfalt a kelleténél a téligumihoz, egy előzésnél elég volt egy hirtelen mozdulat (no meg hátul némi túlsúly nagy utazás miatt), és úgy imbolygott az autó, mint csónak a viharos tengeren. Képtelen voltam visszanyerni felette az irányítást, és visszarakni egyenesbe, ezért pár száz méter szenvedés után, borulás helyett fékezést választva, kisodortam a leálló sávra. Sikerült úgy lefékeznem, hogy hátul a csomagok szinte semmit nem mozdultak, a fejem is alig bólintott pár centit, kb. 20 km/h-val ütközött a korlátnak az eleje. Na a karosszéria ettől a komoly behatástól egész bal oldalt úgy megsérült, hogy 400e-be került volna a javítása.
Ez egy papírautó, ennyitől hogy a p.ba gyűrődhetett meg a belső doblemez??
A-oszlopon a horpadásról nem is beszélek...

Alkatrészek olcsók hozzá, de a karoszéria elemek árai horror: motorháztatő, legszarabb is 30e Ft-ról indul, gyári kb. 50e. Brutál, többszöröse pl. a fiat ennek megfelő kategóriájú árainak.

Hibalista

- EGR-szelep (sose sikerült megjavítani), katalizátor (még ment, de 10.000km múlva már cserélni kellett volna), olajszivárgás a szűrőnél.

Ide hordtam szervizbe

Maszek, rokon, mikor hova.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 156 (régi) Következő autója? Marea
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)