A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Már szeretlek, Balambér!

Szöveges ítélet

Ezt az autót nem tudom elnyűni. Egyszer merült le az aksija, mert bakapcsolva felejtettem a tompítottat amíg bevásároltam, de a betolás után semmi baj. Ez az az autó, amibe pizsamában be merek ülni, és tudom, Zürichig elmehetek vele, nem fog cserben hagyni.
A kényelem az más. Hozzá kellett szokni, hogy sem a térdemet, sem a könyökömet nincs minek nekitámasztani. Azt is meg kellett szoknom az Opel után, hogy egy pesti csúcsforgalomban, induláskor nem fogok gyorsabban gyorsulni, mint az előttem lévő busz. Meg ahhoz is, hogy a sztrádán egy kanyarban 140-ről vissza kell venni 120-ra.
De, hálás járgány. Olaj, ablakmosó, és megy. Fapadosnak fapados, de ezért az árért mit vár az ember? Légkondi nincs benne, nyáron a csülök megpuhul benne (sok hagymával).


Korábbi bejegyzésem:
Egy Opel Omega 1.8 kombit rúgott ki alólam az autófelügyelet. Csak a Szuzuki Vitai cserélte be 0% induló tőkével. Kaptam egy 4 éves Wagon R+t 6ezer km-rel, olcsón 120 részletre. Amikor a kényelmes Opel fotel után beleültem a Suzukiba és elkezdtem vezetni, majdnem elsírtam magam. Hát, egy Mitsubishi meg egy Opel után ez jutott nekem közel az L-hez? És, ilyen pici? A kormányt úgy kellett fognom, mint a lovaskocsi gyeplőjét. A lábam és a kezem nem volt hova tenni. Városi gyorsulása kisebb volt, mint a hajdani Skoda 120-omé. Szóval, az első kilométer után vissza akartam vinni. De a szerelő megnyugtatott, az első olajcserénél, amit azonnal megcsináltattam, hogy ezzel az autóval semmi bajom sem lesz. És így is volt. Ez az autó hűségesen szolgál. A sebessége sztrádán 130-140-nél kiváló, nem dörög-zörög, és gyorsulni is lehet vele. Budapest-Nagybátony max 50 perc. De a csomagtér az katasztrodális. Egy nagybevásárlás után én alig férek be a kocsiba. (Csak lehajtott ülésekkel.) Az úttartása kiváló, de 140-nél a kanyarban kicsúszik, ott bizony le kell menni 120-ra. A fogyasztása nem valami hű de. Télen helyi járatban 7 liter, nyáron 6 alatt van. De 130-nál 7,5-8 liter. Ja, bírja a terepet is. Amilyen fapados az úton, olyan kényelmes szántón.
No ja, meg pattog a hátsó része. Idénként az az ember érzése, hogy mindjárt leválik a kocsiról.
Szóval, egy rossz szót sem szólhatok a kocsi műszaki állapotára. Aki tényleg csak bele akar ülni, és nem azt figyelni, mikor, melyik alkatrésze miatt kell szerelőhöz vinni, annak megteszi. Most lesz a 15 ezres szervize, de olajon kívül más nem kell bele.

Hibalista

- Központi zár.

Ide hordtam szervizbe

Balázs Gábor Kisterenye: profi, becsületes

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6032
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Omega 2,8 kombi Következő autója? Suzuki Ignis vagy Mitsubishi (pénztől függ)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)