A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GLX Cool 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Lalyos, a Sárga Veszedelem :-)

Szöveges ítélet

Életem edddigi legjobb kocsija. Amit eddig vezettem: Trabant Skoda, Barkas. A Trabiról kiderült nem vehet tovább részt a forgalomban, tehát kocsit kell venni!
Rengeteget megyek az autóval, tehát olyan autót kell választani, ami:
a.) Keveset fogyaszt
b.) Olcsó a fenntartása
c.) A lehet? legkevesebbet kell szervízbe hordani
d.) Legyen benne klíma
e.) Jó legyen az ár/érték aránya
f.) 2 millió körüli legyen az ára
De mindenekel?tt azt kellett eldönteni, hogy használt vagy új autó legyen-e???
Ez a kérdés hamar megoldódott, a legf?bb érv az volt, hogy egy 5 éves autót megvásárolva, s azt 4 évig használva, lesz - használt kocsi esetében - egy kilenc éves kocsim, míg újat véve egy 4 évest adok el....
Mivel a Skoda Fabia-vonal nagyon hamar lezárult, szóba jöhettek még a távol keleti autók... A Hyundai Accent 1500-ös dízel motorral sokáig elgondolkodtatott, de aztán szélnek eresztettem a tervet, mert ráakdtam egy topicra itt az Index/Totalcar-on...
Ez volt a WagonR+ Fan Club topicja ( http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9020478 )
Megragadott, hogy a már tulajdonosok mennyire segít?készek, s miután végigolvastam az addigi hozzászólásokat, elhatároztam: Kipróbálásra kerül a Wagon is!
Tudom, hogy sokan lenézik a márkát, én viszont rühelltem már az állandó szereltetést - ezért választottam Suzukit. Wagont meg a tágasság miatt....
A fenti szempontokon túl nagyon súlyosan esett a latba a kocsi tágassága. Komolyan elképeszt?, hogy mennyi hely van benne!
Végülis egy Cool változat lett megvéve.
Ez még a 76 lóer?s motorral szerelt változat ABS nélkül, viszont alapból két légzsákkal.
Az els? benyomások: nem hallottam a motort... S mivel nem szervós kocsikat hajtottam, okozott egy-két meglepetést a "kenyérgázas" kormánykezeléshez való szokás... :-)
Ami leny?göz?: Igazi városi "nyomuló" a kocsi! Kellemes meglepetéseket okozhat a kigyorsítás egy-egy közlekedési lámpánál!! :-)))))))))
Még a keresgélés id?szakában megnéztem Karotta Mester értékelését, én nem érzem dinamikátlannak a kocsit. Biztos van olyan autó aminek 120-nál odalépve megugrik, de az nem ekkora motorral van szerelve....
Szerintem a Suzukinál kihoztak mindent ebb?l a 16 szelepes motorból, majd egy évvel kés?bb megfejelték a VVT-s 93 lóer?s motorral.
A topicon alaposan kitárgyalásra kerültek a típushibák, lássuk melyek ezek!:
- A leggyakrabban emlegetett hiba: A hátsó rugótag "kopogása" egy tányérben. Ezt a legtöbbször úgy orvosolják a márkatársak, hogy egy slag darabot húznak a rugóra. Egyébként rendszeres téma a topicon a titokzatos nyekkenések, reccsenések, zörgések és zajok témaköre. Egy ideig paráztam miattuk, mert hiszen én a Trabant "dorombolásához" voltam hozzászokva, s mi van, ha már nekem is vannak ilyen zörgéseim???? Találkozón szoktuk konzíliumot tartani e kérdés felett, eddig negatív eredménnyel.
- A gyári ablaktörl? alibi, vagyis célszer? lecserélni. Szintén a topicon kialakult vélemény szerint a Bosch Twin 50/45 változat válik be legjobban. Vannak más megoldások is, az azonban egyértelm?: Az eredeti lapátoknak mennie kell!
- Szintén hibaként róják fel a vájtfül?ek a gyári hangrendszert. (hangszórók) Nekem megfelelt, gondom nem volt vele, s nekem jól szól.
- Sérülékeny a fényezés.
Azt is le kell szögezni, hogy ez kis családok autója (2 f? feln?tt + 2 kis gyermek.) Az els? ülésen utazok a Bussiness Class-on utaznak, a hátul ül?k viszont "sportosnak" érzik a rugózást....
Ami meg egyértelm?en, vitán felül a Suzuki mellett teszi le a garast: Másfél év alatt sehol nem csöpögött, nem robbant le. Minden m?ködik, s jó azzal a tudattal beülni reggel, hogy akárhova is megyek nem robbanok le sehol.
Nem bántam meg!

Az előző ítélet óta megtett kilométerek 75 ezerre nőttek.
Továbbra is elégedett vagyok a járművel, a kettes szinkrongyűrűm szart csak be és a 75 ezres szervízen valószínűleg cserélik a fékbetétjeimet.
Ennyi! Továbbra is csak megy és megy... Fürgén, üzembiztosan.

A kereskedés "megkísértett" egy SX4-el, egyelőre megtartjuk Lalyost...
:-)

Hibalista

- - Gumidefekt :-))) 600 Ft.... Az eddig eltelt id?szakban ez volt vele a legnagyobb gond. (volt egy kormánym?állítás is a legutóbbi kötelez? szervíz alkalmával. Én voltam a naív azt hittem a beállítás örökérvény?, a már emlegetett/említésre kerül? topicon azt a tanácsot kaptam: egy-egy téli szezon után jó megnézetni a kormánym?vet...)
- A legfrisebb hiba: Kavicsfelver?dés okozta kagylós törés... (Maga a szélvéd? 1,5 m2, minden rissz-rossz kavics megtalálja...
- 2006 novemberében a kettes szinkrongyűrű adta meg magát...

Ide hordtam szervizbe

Szakszervíz - Barta Autóház- Mosonmagyaróvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? SX4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)