Kúúúl bézs, az ötletes óriás-törpe
Szöveges ítélet
Vegyes érzésekkel bírok az autóval kapcsolatban. Többek írták már, hogy belül meglep?en tágas (a 3,5 m hosszhoz képest). 198 cm-rel kényelmes elöl, hátra én nem ülök. Keresztben sz?k. Láttam a japán-beli wagon r-t, ott a hátsó ülés támlája dönthet?, és az ülések felesben tologathatók el?re-hátra. Ez a magyaroknak nem jár...
A motor meglep?en jó kis darab (76 LE), jó, kissé hangos, a váltó furcsa: könnyen kapcsolható, és precíz, de van amikor makacskodik. Fogyasztás: 0 km-esen olaszokhoz menet autópályán ~130-cal megküldve 4 f?, tet?box+full csomag: 6,4 (biztos a sz*r nyugati benzin miatt). Télen sok rövid útnál max. 8 volt, mostanában klímával 7-7,5 (pesti vagyok). Szóval nem tapasztaltam a mások által említett horrort. Pedig szeretem pörgetni, 4200-as fordulatnál jön meg a lendület.
A futóm? borzalom, de még nem estem le az útról. Dülöngél, de hát másfélszer magasabb az átlagnál.
Parkolni remek dolog vele (pesten), nincs eleje meg hátulja sem.
Az apróbb bosszantó hibák nyöszörgés, stb. zavarnak, meg a szervizekben tapasztalható hozzá(nem)állás.
Ez az els? új autó, de soha többet újat és suzukit. Na, talán egy új swiftet, nyújtott tengelytávval és kombiban (de ilyen úgyse lesz)...
Hibalista
- Váltótartó bak nyöszörög, nem hajlandók kicserélni, csak kenegetik;
- Jobb hátsó fék felengedés után cincog;
- 45000 km-rel már hátsó kerékcsapágy búgás!!! (szerviz szerint az én hibám);
- eltört csomagtérajtó kallantyú;
- gázbowden-csere (visszahívási akció);
- kopogó hátsó leng?kar (gumislagot húztak a rugóra!!)
Ide hordtam szervizbe
suzuki pannónia
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
suzuki római (barta)
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | ibiza 1,5 glx | Következő autója? | nem suzuki |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
