kompromisszum
Szöveges ítélet
A Wagon R+ átmenet a régi Suzukik (olcsó, kis fogyasztású, megbízható, de igénytelen) és az újak (drága, magas fogyasztású, megbízható, közepesen igényes) között.
A Wagon R+ városban kevesebbet eszik mint autópályán. Ha vki képes 90 km/h alatt maradni, 8 liter alól is kijöhet 100 km-re. Ha autópályánm is menni kell, akkor gyorsan 9 literig is felmehet a fogyasztás. Ne adj Isten vki német autópályára kerül, akkor 140-es tempónál már 10 l/100km is lehet a "büntetés". A váltó rosszul hangolt, a fokozatok túl rövidek. Sajnos suzuki váltók betegsége, az akadozás, fokozatok be nem vétele, itt is megvan.
Jól rakodható, könnyne parkolható igazi városi autó. Az összeszerelési minőség jó, a megbízhatóság kiváló. A gond az, hogy ha vki csak városban jár vele, akkor felesleges bele a 93 LE-ös motor, városon kívül meg igazi benzinégető üzemként viselkedik. A kilátás nem mindig jó belőle a magas ülések miatt. Ez paradoxnak tűnik, de éppen egy tolatással történő parkolásnál lehet kellemetlen, ha az ember nem látja, hogy pontosan hol vannak a póznák, akadályok...
A biztosítási díjak olcsók, de ezt az előnyt a magas fogyasztás (és a magas benzinárak) semmissé teszik. Használtautónak oké, de nagyon sok kompromisszumot kell elfogadni.
Hibalista
- vezető oldali ablaktörlő kar
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Stop Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Cruze |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.6/10) |
