Kényelmes automata
Szöveges ítélet
Összességében (a fenti fékproblémától eltekintve) meg voltam elégedve vele (a múlt id? oka, hogy lecseréltem egy dízelre). Jól ment, sosem hagyott ott (bár egyszer-kétszer beszartam, amikor a slusszkulcs elfordítása után a világon semmi sem történt, de ilyenkor csak az volt a baj, hogy sebességben hagytam s ilyenkor az elektronika nem indít). Az automata iszonyú kényelmes dolog, ezt nagyon szerettem és sajnálom, hogy már nincs, ráadásul sosem volt vele problémám.
Ha sok pénzem lenne, vennék egy olyan Wagont, ami:
1. fél méterrel hosszabb a csomagtartó növelésére
2. dízel
3. kapcsolható négykerékhajtású
4. Vegyes váltós (automata + kézi)
Hibalista
- Fél év után az els? fékek (szinte) folyamatosan sikítottak. Iszonyú idegesít? volt, de a legrosszabb az, hogy a 3 különbözü szervizben, ahol ezzel jártam, csak 1 helyen tudták, hogy mi ez (eleinte én sem tudtam, hogy a fék vonyít és nem valami más). Tulajdonképpen végleges megoldás nem volt - a féktárcsa cseréje néhány hónapra szüneteltette a problémát.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Solymár
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Suzuki Óbuda
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | kombi | Következő autója? | Dízel Wagon R+ |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
