Kék hútőszekrény amit nem biztos, hogy megszoksz..:(
Szöveges ítélet
Teljes felszereltség: Manuális klíma, centrálzár, elektromos tükör, elektromos első ablak, ABS, stb.
Kényszermegoldásból vásároltam az említett modellt. Opel Astra G-ből szálltam át a Suzukiba. Első hónapban még imádtam a kocsit. (Újdonság varázsa). Élveztem, hogy magasan ülök, élveztem, hogy olyan bugyuta formája van és kék színe miatt fagyos hűtőszekrénynek csúfolták az ismerősök.
A lila ködfelhő elmúlása után már reálisan tudtam nézni a dolgokat... A fogyasztásom a várt 6-7 liter helyett átlagban 9-10 liter volt, néhol meg is haladta a 10 litert. Ami érdekesség az az, hogy nem városban fogyasztott a legtöbbet hanem autópályán. Pécs-Budapest-Pécsnél nem volt elég egy teljes tank benzin. Érthetetlen..
A Manuális klíma hiába volt feltöltve gázzal és üzemszerű állapotban volt, egyszerűen nem tudta lehűteni a gépkocsit. A hideg levegő hőfoka megfelelő volt, de nem volt képes lehűteni az utasteret. Azt mondták a szervizbe, ez ilyen.. Gyenge. Mert nagy az utastér és hatalmasak az ablakfelületek.
Pakolhatóság szempontjából teljesen jó. Különösen ajánlott horgászoknak és szakiknak..
Ahogy használtam egyre jobban szégyelltem magam, hogy ebből a kocsiból szállok ki bizonyos helyeken.. Sokszor inkább gyalog jártam el.
Ami a legjobban bosszantott az az, hogy 1.3-as létére olyan gyenge volt indulások alkalmával (piroslámpa, kereszteződés, stb.), hogy bő gázzal kellett indulni, mert ha nem adtam bő gázt, egyszerűen lefulladt. Mindig. Ha több gázt adtam akkor állandó jeleggel pörgött a kerék még száraz úton is. Először azt gondoltam ,hogy balfasz lehetek, (bár már vezetek 11 éve és eddig sosem jártam így más típusoknál) és az autót amikor más vezette ugyanígy járt. Egyszerűen vagy lefulladt vagy a kerék pörgött meg. Sosem tudtam meg az okát de már nem is fogom, mert megváltam tőle.:)
A váltó egyenesen förtelmes... Minden sebességfokozatot nehezn vesz az autó, főleg a rükvercet. Recseg, ropog, mintha kuplung nélkül váltanánk. (nem mindig, csak az esetek 10%-ában).
Nagyon rozsdásodnak a belső fémek. Pl: üléstartó vas alul, akkor a váltórúd.
Kényszermegoldásos autó volt, de 2 évnél tovább nem bírtam.. Elég volt.
Hibalista
- Hátsó lenégcsillapító, hátsó motortartó bak, önindító, kipuffogó hátsó dob, olajevés.
Ide hordtam szervizbe
Sufni tuning jó szakemberekkel.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 147000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra G | Következő autója? | Fabia 1.4 mpi |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.6/10) |
