Igazságtalanság lenne nem szeretni
Szöveges ítélet
Alapjában véve szerethető autó nagyon kényelmes üléspozícióval, jó, de néhány ember szerint fapados ülésekkel(1700 km után sem fáj az ember háta,ennyit megér a kissé kemény ülés) és nagyon sok hellyel az első üléseknél, ami kategóriákkal nagyobb autókat is megszégyenít ezen a téren. Két, három emberrel utazva hatalmas a csomagtér. A 76 lóerős motor kellően erős, élvezet vezetni főleg városban. Nagyon megbízható szerkezet, jó értelemben véve igénytelen. Ha valaki csak egy kicsit is vigyáz rá, akkor tényleg csak tankolni kell. Na én próbára teszem időről időre, de nem tud elromlani. Megyek vele utánfutóval jól megterhelve, rossz, poros terepen gyorsan, autópályán plafonig pakolva nahéz csomagokkal európán keresztül 110-140 közötti tempóval.
Most a negatívumok: Az utastér anyagfelhasználása silány, minden uthibát megérez, a hangszigetelése lehetne jobb, szélérzékeny, mint minden magas építésű autó, amihez hozzá lehet szokni, már észre sem veszem.
Úgy érzem, hogy 115000 km levezetése után reális képet festettem az autóról és ajánlom azoknak, akik kevés pénzből megbízható,tágas autót akarnak venni és elnézik a gyengeségeit, amik nagyrészt az összes vele egyidős kategóriatársára igazak, de sokszor a maiakra is. Első autónak is ideális a magas üléspozíció miatt.
Hibalista
- Az egyik fék fogott menet közben,valószínűleg rozsdásodás miatt és ezt csak késve vettem észre, így 40000 ft-ba került a szerelés.Ezt a hibát a használatra lehet fogni. Az egyik hibajelző lámpa ég, a szenzor hibás vagy koszos már évek óta, de az autónak semmi baja.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ez az első autóm | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
