A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges fegyverhordózóm a mindennapokban.

Szöveges ítélet

Különbséget kellene végre tenni praktikusság és sebesség mámor között, Ez az autó a Japán "Kei-Car" koncepció szülötte. VÁROSI forgalomra lett tervezve elsősorban. Azért nem értem, amikor fikázzák a suzukit (wagont) Sajnos itt az emberek nagyon a külsőségekben élnek... Mindent látszatra ítélnek meg.
Én (Gépészmérnök) létemre, totálisan megbízhatónak tartom ezt a járgányt. Rengeteget hajtom. És soha nem hagyott cserben! Igaz, nincs is elhanyagolva...
A menet tulajdonságai olyanok amilyet egy Kei-Car tól el lehet várni, aki szeret száguldozni a szerpentineken és megteheti az ferrarit vegyen, mert a ferrari ARRA lett tervezve, hogy tépjünk vele. A wagon r meg arra, hogy a városban kényelmesen lehessen használni, de ha kimozdulunk a megyéből, akkor se legyen probléma sehol. Minden eszköz arra való amire azt TERVEZTÉK.
Egy motorcsónaktól ne várjuk el hogy oceánjáró legyen. Ilyen egyszerű.
A fogyasztása, üzembiztossága japán. Tehát jó. Szerintem szuper kis autó ez. Aki egy megbízható kocsira vágyik és nem döl be a "PRESTIGE" divathullámnak, annak tökéletes választás. A hátsó fertály pattogásáról, a rossz úttartásról, az efektíve nagy menetzajról annyit csupán, hogy ezek már érdekes módon Ausztriában NEM jelentkeznek... Ja? Ott jók az utak, kérem szépen. Szóval ez nem a WagonR hibája. Általában 2 használjuk, igy a hátsó ülések ledöntésével jó nagy csomagtér alakítható ki. Aludtunk is már benne. Most őszintén, köztünk szólva, Ide a magyarországi utakra, drága benzin mellé kell e ennél jobb autó? NEM. És ebben minden benne van.

Hibalista

- 140.000 km-nél csere: Hátsó csapágyak, darabját 6000 ft ért vettem, hátsó fék munkahengerek, fékpofák. (össz: kb 8000ft) bordásszíj, vízpumpa, komplett izzócsere minden lámpatestben. Ezen kívől egy hete (2011.ápr.8) cseréltem le a váltóban az olajat. Ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerős autószerelő, családi jóbarát, 40 éve van a szakmában. Mindig korrekt, segítőkész.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Máshová nem hordanám, mert tuti, hogy átverik az embert (tapasztalalat, VW-polo classic sedan) A szakszervizek nagy százaléka túl túl drága és a munka minősége... Tudjuk hogy milyen;)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 130
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volkswagen polo 1.4 classic sedan Következő autója? Suzuki Ignis, vagy Splash, esetleg SX4
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)