Hűséges fegyverhordózóm a mindennapokban.
Szöveges ítélet
Különbséget kellene végre tenni praktikusság és sebesség mámor között, Ez az autó a Japán "Kei-Car" koncepció szülötte. VÁROSI forgalomra lett tervezve elsősorban. Azért nem értem, amikor fikázzák a suzukit (wagont) Sajnos itt az emberek nagyon a külsőségekben élnek... Mindent látszatra ítélnek meg.
Én (Gépészmérnök) létemre, totálisan megbízhatónak tartom ezt a járgányt. Rengeteget hajtom. És soha nem hagyott cserben! Igaz, nincs is elhanyagolva...
A menet tulajdonságai olyanok amilyet egy Kei-Car tól el lehet várni, aki szeret száguldozni a szerpentineken és megteheti az ferrarit vegyen, mert a ferrari ARRA lett tervezve, hogy tépjünk vele. A wagon r meg arra, hogy a városban kényelmesen lehessen használni, de ha kimozdulunk a megyéből, akkor se legyen probléma sehol. Minden eszköz arra való amire azt TERVEZTÉK.
Egy motorcsónaktól ne várjuk el hogy oceánjáró legyen. Ilyen egyszerű.
A fogyasztása, üzembiztossága japán. Tehát jó. Szerintem szuper kis autó ez. Aki egy megbízható kocsira vágyik és nem döl be a "PRESTIGE" divathullámnak, annak tökéletes választás. A hátsó fertály pattogásáról, a rossz úttartásról, az efektíve nagy menetzajról annyit csupán, hogy ezek már érdekes módon Ausztriában NEM jelentkeznek... Ja? Ott jók az utak, kérem szépen. Szóval ez nem a WagonR hibája. Általában 2 használjuk, igy a hátsó ülések ledöntésével jó nagy csomagtér alakítható ki. Aludtunk is már benne. Most őszintén, köztünk szólva, Ide a magyarországi utakra, drága benzin mellé kell e ennél jobb autó? NEM. És ebben minden benne van.
Hibalista
- 140.000 km-nél csere: Hátsó csapágyak, darabját 6000 ft ért vettem, hátsó fék munkahengerek, fékpofák. (össz: kb 8000ft) bordásszíj, vízpumpa, komplett izzócsere minden lámpatestben. Ezen kívől egy hete (2011.ápr.8) cseréltem le a váltóban az olajat. Ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Egy ismerős autószerelő, családi jóbarát, 40 éve van a szakmában. Mindig korrekt, segítőkész.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Máshová nem hordanám, mert tuti, hogy átverik az embert (tapasztalalat, VW-polo classic sedan) A szakszervizek nagy százaléka túl túl drága és a munka minősége... Tudjuk hogy milyen;)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 130 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 52 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Volkswagen polo 1.4 classic sedan | Következő autója? | Suzuki Ignis, vagy Splash, esetleg SX4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
