A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GLX - VVT 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hiányzol, te dolgos kis rabszolga

Szöveges ítélet

Kezdjük ott, hogy nem átlagos módon használtam a gépjárművet. Első autónak tekintem, bár volt előtte már pár régi húsz-harmincéves rissz-rossz dögöm, amivel jogsival, vagy anélkül (inkább anélkül) ideig-óráig közlekedtem, de mikor komolyra fordult a sorsom, és kellett egy olcsó autó a friss jogsi mellé, egy rokontól ezt kaptam kicsi pénzért, azt is részletre, hitelátvállalással, úgyhogy nem nagyon volt választásom. A rokon sírt, amikor elvittem tőle az autót, és mit mondjak, már nekem is hiányzik...

Munkám miatt átlagosan évi 60.000 - 80.000 km-t megyek. Sokat pályán, és sokat rossz minőségű betonon, de a földutak sem ismeretlenek. Van, hogy napi 6-8 órát töltök kocsiban. Szóval nemigazán a Wagon R+ nak való a használat.

Az első húszezer után fejre borítottam havas úton, kanyarban kb. 50-nel. Csak karosszériáshoz kellett utána vinni, no meg festőhöz. Azóta csak minimum középkategóriás gumikat vettem rá. És láss csodát, ahhoz képest, amit várnál, kiválóan fekszi az utat. A pályán 140-160 km/óra között használtam (!). A motornak meg se kottyant, csak az üzemanyag-fogyasztáson láttam, hogy ennek egy idő után nem lesz semmi értelme.

Ha nem kellett messzire mennem, és kibírtam a 3000-es fordulat alatt, ami 5-ösben kb 90-100 km/óra, akkor a fogyasztása 5-5.5 l körül alakult.

Árut pakoltunk bele TARGONCÁVAL. A hátsó ülést lehajtottam, és pont elfért benne egy EU-RAKLAP jól megrakva, amitől ugyan leült a hátulja, de oda vitte az árut, ahová kértem tőle.

Terepen sokat kellett járnom (peca, kirándulás, tanya, egyebek). Ott is elment. Megjárta az erdélyi érchegységet földutakon, és a fél országon átkísért egy túrát földutakon. Ilyenkor tele volt pakolva, csak a sofőrnek maradt benne hely. Kibírta.

HÁTRÁNYAI: 1. kényelmetlen olyan hosszú utakhoz, amiket én tettem meg vele, meg kicsi is a motorja hozzá. 2. Ha két férfi méretű férfi ül az első üléseken, nehéz nem ismerkedni a műszerfal alatt. Kettesben a saját combomba akadt a sebváltó, hátramenetben az utaséba... 3. Ha hárman-négyen ültek benne, már lomhának tűnt. 4. Ha azzal a sebességgel, amivel használtam, ütköztem volna, biztos, hogy meghalok. 5. lehetett volna benne több extra, pl. klíma 6. egyszer elakadt a holtágban. 7. tulajdonképpen csúnya. 8. Egy csóró kis senkinek hisznek, ha ezzel érkezel meg valahová, szóval nem igazán lehet vele csajozni. 9. Meggyűlölnek a többiek, amikor mégis becsajozol. 10. Miután túladsz rajta, elvonási tüneteket okoz...

ELŐNYEI: 1. Elnyűhetetlen. 2. Motorikusan hibátlan, kivisz a világból. 3. minden lukba befér (parkolásnál is). 4. Nevetségesen olcsó hozzá bármilyen alkatrész. 5. Ha nem gyilkolod, úgy ahogyan én tettem, biztos, hogy túlél téged és a fiadat is. (Így viszont csak téged, ha pont ezt veszed meg...) 6. alacsony fogyasztás.

Nem ragozom, mert én sem hinném. Azóta egy afféle szabadidőautót (Toyota RAV4) hajtok. Természetesen összehasonlíthatatlanul kényelmesebb, és az én munkámhoz megfelelőbb, mint a Wagon R+, de kíváncsi vagyok kibírja-e ugyanazt a terhelést...

Mindenesetre tesztelem ;)

Hibalista

- Semmi, ami fontos! (esküszöm) - - Ami nem fontos: egyszer cserélni kellett a fényszóró kapcsolóját, mert zárlatos lett.

Ide hordtam szervizbe

Sárai művek, Kiskunfélegyháza. Szuper. Olcsó. Gyors. Hatékony. Ennek következtében tele van munkával. Barátoknak is ajánlottam, azóta ők is más városokból hozzá viszik a kocsikat. Élete a szerelés, meg a sör. Nem dícsérem tovább (szemérmes gyerek).

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? RAV4 XA3 - 2.2 D-4D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)