Használati tárgy
Szöveges ítélet
Elöljáróban: Minden viszonylagos! Ne hasonlítsuk össze prémiummárka autóival mint azt sokan -ostobán- teszik. Hasonlítsuk a "3.5 m hosszúságig" kategória autóihoz. Na, abban visz szinte mindent...
Kényelem: jó minőségű úton, a normális opel ülések miatt elöl jó. Hátul rövid az ülőlap. Egyébként pattog, de érdekes, Dániában és Svédországban valahogy nem... NINCS SZ@R RUGÓZÁS, CSAK SZ@R UTAK!
Beltér: Műanyagok mindenhol? És? Kétmilliós új autónál mutasson valaki jobb minőségű belteret. A kormányon, és a kezelőszerveken kívül semmi mást nem fogdosok, és az utat, meg a tükröket nézem, nem az enteriőrt.
Nem bizonyítok, használok.
Ergonómia közepes.
Teljesítmény: 93 ló, 0-100 11mp. A 140-es utazót jól viseli, légellenállása miatt 6.8-as fogyasztással. 4000 alatt megy, fölötte jól megy.
Fenntartás: Tulajokon kívül mindenki fenntartással kezeli... Egyébként általánosságban alacsonyak a fenntartási költségei.
Megbízható. Simán elmentem Svédországba, Németországon és Dánián keresztül, és vissza is jöttem. Egy percig sem izgultam hogy lerobban. A két útitársam nem merte felajánlani jó állapotú, és kevesebbet futott autóit(Fiat Bravo, Opel Corsa). Egyébként a 98-ból 80 ezret Budapest, útnak nevezett szántóföldjein töltöm, tulajdonképpen ezért is választottam. Kellett egy alacsony fenntartási költségű autóféleség, ami jól megy, és rövid (3,5m).
Szeretem? Nem. Használom. Amennyi kell, annyit megkap.
Hibalista
- Izzók kiégnek, hátsó kerékcsapágy 97000-nél a "teherautónak használom" miatt.
Ide hordtam szervizbe
Római
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Tamás
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Valami kombi. Volvo, Skoda, Toyota, passz. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
