A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.3 VVT, GLX, AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürge Piros Olcsó Kocka

Szöveges ítélet

Kényelem: majd´ 2 m magas vagyok, de úgy is van egy ökölnyi hely a fejem fölött, ha a legmagasabbra állítom az ülést; egyébként így a legjobb, a combom szinte vízszintesen van. Más autóban én már nem férek el, pedig próbáltam kollégáim középkategórás járgányait: Ford Mondeó, Peugeot 405 (vagy valami ilyesmi), Rover 705, de nem tudtam megszokni, hogy feküdni kell bennük.

Vezetési élmény: beleül az ember, és minden a helyén van. A váltó pontosan jár, és a szervó is úgy viselkedik, ahogyan egy kell, nem túl puha, a kormánykerék olyan sebességgel és oda pörög vissza, ahogyan és ahová kell. Az ajtózáró pöcökre nem jó rákönyökölni, és a dudát még mostanság is megnyomom hetente egyszer, véletlenül, valahogy rossz helyen van.

Teljesítmény: az 1.3 VVT motor a közel egytonnás kockának kellemes, majdnemhogy fürge mozgást biztosít. Ráadásul viszonylag alacsony fordulaton egész jól húz, pl. ha hosszú egyenes út ál el?ttem, már 50-nél beteszem ötösbe. Ha meg két csuklósbusznyi rés van egy zsúfolt f?úton, én bizony beugrok oda, be én. Városon kívül szerényebben viselkedést tanúsítok, 130-ig még minden teljesen oké, 160 fölé viszont nem érdemes hajszolni. A klíma nem igazán veti vissza a teljesítmént, ha odafigyelek, kicsit érzem, de valószín?bb, hogy csak úgy képzelem.

Fenntartási költségek: csak benzin kell bele, bár az elég drága. Városban bekapja a 8 litert, és ha olcsó poénkodás lenne a célom, akkor még ide írnám, hogy mit kaphat be az, aki kitalálta, hogy ennyi adó legyen az üzemanyagárban.

Megbízhatóság: nincs adat, ez jó adat.

Az Ignis és a Swift-II ugyanerre az alaplemezre épül (ha jól tudom, a Jimny is), ugyanez a motorjuk, csak az Ignis rondább, a Swift-II meg szebb de alacsonyabb.

A külalakról: igen, ez egy csúnya autó, de "megengedetten" csúnya (mit?l lenne szép egy kocka?), nem úgy, mint pl. az Ignis, ami véletlenül csúnya, hiába nyert valami olasz formatervezési díjat. (Az olaszok egyébként ne osztogassanak formatervezési díjakat, inkább zúzzák be az összes Fiat Multiplát, mert az olyan ronda, hogy egyszer fél óráig csodálkoztam, amikor megláttam az utcán a Rádió1 szolgálati Multipláját, ráadásul bekenték az egészet babakék-babarózsaszínnel, ami úgy hatott, mint Anettkán a m?b?r melltartó, még jobban kiemelte, hogy milyen ordenáré módon csúf.)

Csomagtartója gyakorlatilag nincs, azt külön kell hozzá venni, viszont - a hátsó ülést el?redöntve - meglep? méret? ojjektumokat lehet vele szállítani.

Ami nagyon gáz volt, az a gyári hátsó hangszóró-páros: ilyen kis ciceg? izéket álmodtak, ráadásul a tet?be, hogy rezonáljon jól, kb. két párat kinyírtam, mire meguntam, és rakattam a kalaptartóba normális hangszórókat. Apróság, de a gyári antennát is lecseréltem olyanra, amelyik rövidebb, de drót van rá trükkösen csavarva, sokat használt.

Természetesen minden dícséret relatív, pl. egy kétszer ennyibe kerül? autótól elvárnám, hogy az elektromos ablakemel? menjen fel magától, ne kelljen benyomva tartani, vagy - bár igazán nincs problémám ezzel, de - egy kényelmesebb ülést is el tudnék képzelni. Mindenesetre megüti a mércét, megéri az árát, boldog vagyok és elégedett, napos vasárnap délel?ttökön, amikor indulunk a hegyekbe, vidáman integetek a szembe jöv? márkatársaknak stb.

Hibalista

- Nem volt egy éves, mikor visszahívták: kicserélték az els? futóm?vet, mert tévedésb?l valami sportosat tettek bele gyárilag. Nem volt kötelez?, de megérte (ingyen volt), mert valamivel puhább lett, jót tett neki, nem koccan a fogam, ha telibe kapok egy kátyút.
-
- Ja, els? nap elromlott a keszty?tartó rugója, de aztán más se azóta se (majd´ 2 éves).

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Ullmann
Bp. XXIII. (Soroksár) Grassalkovich 46-48.

Kötelez? szervízen jártam náluk, meg vettem egy kis "körömlakkot" is, egy kis piros festéket, hátha megkarcolom valahol.

Gyorsak voltak, normál áron, kedves volt mind a munkafelvétel, mind a szerel? fiú (bemehettem nézni, mit csinál).

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Suzuki TOP,
Bp. IV., Váci út

Itt vettem a kocsit, és a futóm?-cserét is itt csinálták.

Helyes, fiatal csapat, ahogyan azt a´ amerikai prospektusokba´ szokjuk´ olvasni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Trabant 601 Special Következő autója? Japán egyter?, mondjuk valami nagyobbacska Honda
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)