Erőmű a dobozban
Szöveges ítélet
Remek választás! 76 LE alumotor, bár akkor ez a 3-as kategória volt a legjobb. Keveset fogyaszt (vegyes: 6,2; országút: 5,2; autópálya: 7,2), jól megy (140-ig, a felett meg minek?). Nem érezhető a terhelés, sok tartaléka van. Elöl még kényelmes is, hátul meg a gyerek is elfér. 2,5m-es felcsavart szőnyeg is befér,...
Aki meg 1.0-t vett az meg ne szidja, mert akkor nem ért a kocsikhoz. Ugyanis, ha nem elég az erő neki, akkor minek vett kis motorral dobozt???? Ez tipikusan más modellre is igaz!
Akinek 1.0-ja van és elégedett, az tudta, hogy mit vett. Még kisebb fogyasztású, nagy belső térfogatú autót, a kényelmes tempójú utazáshoz. Nem ám ugra-bugra!
Ár/értékben ez egy jó választás volt.
2,3 millióért sok alapfelszereltség:
elektromos ablak elöl, elektromos tükrök, motoros fényszóróállítás, elektro-szervo kormány, központizár, rádió és ködlámpa kiépítés (csak be kell rakni és csatlakozás), ...
Most meg az 1,3 GLX AC-t (93 LE, EURO4) adják ennyiért, ami ugye klímás, ABS, szinezett üveg, távirányítós központizár az előbbieken kívül.
Ja és a biztosítása is kevesebb ennek a magyar terméknek!
Hibalista
- Kiégett az egyik helyzetjelzője 2 évesen. Néha tölteni kellett bele ablakmosó folyadékot.
Ide hordtam szervizbe
Géringer
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | LADA 2105 | Következő autója? | új Wagon R+ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
