Elnyűhetetlen villámhangya
Szöveges ítélet
A kényelme válóba primitív szinten van, mégis mikor beleül a zsigulijából kivetkőzött proletár, az első év olyan,mintha a legmenőbb egyterűben pöffeszkedne.A motorja is valóban pörgős, de nagyon birja és meg lehet szokni.A fölépítése miatt szokni kell a száz feletti viselkedését is , de néhány hét utántól a mai napig 110-120 az utazóm ,140-ig elég "masszívan húz",onnan még van egy szűk tizes benne , de ahhoz már türelem kell, és egy kis hidegvér is. VISZONT!!
Ezt az autót szét se lehet verni. Cuccolok , futózok,városba szlalomozok,meg ami kell.És a szeme se rebben.Már csak azért nem fogom kicserélni/ha birom cérnával/ , hogy megnézzem meddig bírja ez a kis hangya.
Hibalista
- 90 000-nél jobb oldali kormányösszekötő cserét ajánlott a gumis.Erre lehet hogy hatással volt egy "úthibába" botlásom 80-fölött.Ezen kívül egyszer kiégtek az első villanyaim.
Ide hordtam szervizbe
Egyszer vittem "márka"szerelőhöz, mikor 100 000-nél először cseréltem vezérmű szíjjat és !!! gyertyákat!!!, többit : /olajcsere,légszűrő,fékbetét /90/,ismerős szerelő bütykölte meg.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1,3 | Következő autója? | VW Sharan, F. Galaxy, vagy Seat Alhambra. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
