A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ GC 76 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyszerű, de nagyszerű egyterű

Szöveges ítélet

Amit nem szeretek: szélérzékeny, v.mint kisautókra jellemző, gyenge hangszigetelés.
A motor hangja önmagában nem zavaró orgánumú - morgós -, de rádió + lehúzott ablak, ez a hármas hanghatás nekem már sok.
A futómű nem tehet az útjaink minőségéről.
Jó úton élményautózni lehet vele.

Ültem már nemegyszer "nevesebb", drágább márkákban, azokkal összehasonlítva viszont sokszor rájöttem, nem kell annyira kritikusnak lenni ezzel a kisautóval szemben.

Amit bejön: harapós, takarékos motor.
130-ig elég jól lehet vele nyomulni, a 3-4. fokozat nagyon rugalmas, az 1-2 viszont túl rövid.
Az 5.-et már 80-nál kívánja, sík úton 50 km/h az alja.
Előzéshez általában jó, ha visszakapcsolunk négybe.

Hegymenetben, hosszú emelkedőkön nem kell visszakapcsolni 4-ből 3-ba, erőlködés nélkül felmegy 100-al.
Szerpentinen felfelé 3-ban nagyon lehet a kanyarokat csapatni.
Kellemes utazója: 95-105.
Átlagfogy.: 6,3 l/100 km. (6,5/5,5/6,3). Tél város: 7-7,5.
Nem billeg és a közhiedelemmel szemben jól tolerálja a kanyarokat.
Belső helykínálat: alsóközép kategória.

Vérbeli városi autó.
A legutóbbi Autó-motor használtteszt rovata dícsérte.
A teszt szerint a motor (ami egyébként a Suzuki Jimmny miniterepjáróból származik), 500ezer km-t is képes hibamentesen üzemelni, a futómű elnyűhetetlen.
Az egyszerűség előnye.
Más, nagyobb hiba sem jellemző.
Egy régi teszt megállapításával tudok egyetérteni: "ha jobban odafigyeltek volna egyes részletekre, nagyon jó autóvá válhatott volna."

Biztonság: állítólag 3 csillag (képet felrakok, ha sikerül).
Ha az Opel felvállalta gyártásra (Agila), annyira nem lehet rossz (motor kivételével u.az a konstrukció).
Baleseti képek alapján kemény kis jószág, legalábbis frontálisan (első ajtóig "szokott" "elfogyni" az autó).
Önsúly 1000 kg, tehát "anyagilag" annyi, mint bármely kisautó.
A lemezvastagság sem a régi swifté, körbenyomkodva egyedül a tetőlemez vékonyabb.

Hibalista

- Gyári hibás kerékcsapágy-csere 20ezernél.
- A szervízben a munkadíj több volt, mint az anyagköltség (6500 + 4500 Ft).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? swift 1.3/Splash swift motorral, ha lesz/SX4 1.5
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)