A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.3 GS S-Limited 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dobozos lendület

Szöveges ítélet

Régebben, mielőtt még nem ilyen autónk volt és csak "kívülről" láttam ilyet, kissé furcsállottam az alakját.
Most, hogy a sajátom ez az autó, örömmel vettem, hogy nagyon jól kialakították (pakolási és vezetési helyzet szempontjából), rendkívül könnyű a beszállás és nagyon jó a magas üléspozíció.

Az autó méreteihez képest nagyon jól megy, nagyon jól ki lehet benne használni a sok pakolórekeszt és az erre kialakított helyeket.
Az 1.3-as motor jól húz (szerintem nem hangos, nekem kifejezetten tetszik a Suzukis duruzsoló hang!) a sebváltó nagyon könnyen megy a kívánt fokozatba (ellentétben az Ignis-szel), igaz, hogy a hátramenet kapcsolása néha akadozó.
Külön jó dolognak tartom a magasra helyezett hátsó lámpákat (kevésbé sérülékeny, Ignisnél szintén!).
A magas üléshelyzet miatt a vezető kikerül a baleseti zónából és jól belátja az utat. (Először kissé szokatlan volt, de ma már éppen ezért tartom sokkal biztonságosabbnak a Wagon R+t).
Az ülések kemények, de nem kényelmetlenek viszont az oldaltartásuk lehetne jobb is.

Hátránya valóban a szélérzékenység, de ilyesmi más autóknál is tapasztalható. Hátránya még az is, hogy a fejünk felett elhelyezkedő közlekedési lámpát nem lehet jól látni, ha túl közel állunk meg a lámpasor előtt. (A magas ülőhelyzet miatt, de ennyi legyen az összes probléma vele!)
Ezenkívül a rugózása valóban nagyon kemény, sajnos az úthibákat megérezni (pl. rossz úton és földúton), ennek ellenére elviselhető. Sajnos a futómű gyenge pontja a Wagon R+-nak.
Viszont jó úton semmi probléma sincs a futóművel, ott kiválóan megy.

Japánban ezt a kategóriát nevezik kei kategóriának, pontosan az előbb említett helykihasználás és a könnyű parkolhatóság miatt.
Sokan nem szeretik a dobozformát, de állítom, hogy pont ez az előnye az autónak.

Alapjában véve nagyon elégedett vagyok az autóval, a régi Suzuki Swift-nél nagyságrendekkel jobb, fogyasztásban viszont a Swift volt a jobb! Sajnos azonban ezt a típust már nem gyártják, de ez nem probléma, mert szerintem ebben a kategóriában ez egy jó autó.

Zárszóként pedig még egy: A Suzuki is japán!
(Még akkor is, ha sokan a hazai gyártás miatt összekeverik valami mással!)

Hibalista

- légkondicionáló kompresszor - kicserélték
- ízzócsere
-
-

Ide hordtam szervizbe

Magán

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40100
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17700
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Suzuki Swift 1.0 GL Következő autója? Suzuki SX4, Honda Jazz 1.4 (2008), Toyota Auris esetleg Mazda 2 vagy 3 (közül vmelyik)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)