A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.3 GLX 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Csúnya de kényelmes

Szöveges ítélet

Ami jó:
1. Nagyon kényelmes! Lementünk vele egy gyerekkel Görögországba, oda vissza ~ 4000 km és nem fájós háttal szálltam ki! (184 centi magas vagyok, pl az opel astra alacsony!)
2. lehet vele haladni is akár. Pályán stabilan 160-at bírja ha nem fúj a szél.
3. Biztonságos?. 4x jöttek belém, komoly baja nem lett, pedig volt hogy a másik totálkáros lett.
4. Jól gyorsul 50ig
5. Könnyű vezetni/parkolni
6. Mindent túlél a motor
7. Olcsó a szerviz
8. egyszerű mint a faék..

Ami rossz:
1. 4 személyes
2. Sokat eszik [?] (normál 6.0-7.5 de extrém esetben 9.2 is volt)
3. Lemeríti az aksit hamar, már nem tettem bele nagyot.
4. Eszi az olajat (170 ezernél már olajcserénként 1-1,5 liter utántöltés kell, 200.000 fölött már olajcserénként 3-4 liter)

Hibalista

- Aksi de már öreg volt :)
- Fényszóró kapcsolója, állítólag típushiba (8000.-)
- Index kar kattog, de nem zavar :) (1000Ftért javítják kb) Megcsináltattam, 500+munkadíj
- Pici belső óra, házilag javítható (nem javítottam).
- Gyári autórádió
- Kuplung 150 ezernél kb elkopott
- Kuplungbovden 160 ezernél, nem cseréltem, kellett volna (lejjebb)
- Sebváltó bovden kb 140 ezer óta akad a sebváltó, de még jó...
- 10 év után mindenféle gumi alkatrészek rohamosan kezdenek öregedni (Féltengely szimmering, Gömbfej burkolata, tömítések)
- 160 ezernél kb kezdett elállítódni a szelepvezérlés
- 170 ezernél indítómotort kellett perselyezni, kezd rohadni néhol a kaszni (sosem volt garázsban)
- 185 a kuplungbovden már vagy 2 éve szorult, na most sikerült összetörnöm a váltóban is vele valami tengelyt -> csere meg a kuplung elszállt tőle: 70.000
- 2014 óta feleségem használja. Tanulóautó neki is.
- 190.000: Vezetőülést ki kellet cserélni, mert eltört benne valami.
- 200.000:
- 220.000(?): kuplungbovden ismét: 10.000, A fékcsövek elfáradtak, még nem lyukadtak ki, de cserélni kellett.
-
- Mióta új a kuplung a fogyasztás akár 6 alá is megy
- 275.500 Tönkrement a kuplung, a kormánymű, valami csörög valahol, az úttartása kritikus. Legyaktam 3 felnit, mert nem találtam el, hogy merre fogok menni :D. A futómű rendbetétele legalább 100.000 lenne.
- 2 hónap állás után beindítottam, beindult, de füstölt a motor mindenhol.
- Eladtam húszezeré'.

Ide hordtam szervizbe

Gumivarázs Szigetszentmiklós Temető út.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Szabó Autóház Szigetszentmiklós Gyári út http://szaboautohaz.net/

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 44500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 230000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Corsa B 1.0 City
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)