A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.3 glx 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Boldog Doboz

Szöveges ítélet

Az autót annak idején nagypapámmal vásároltuk , használtan, de nagyon kevés kilométerrel, hibátlan állapotban 2004 tavaszán, én ekkor 11 éves voltam, az Wagon pedig 2. A választás oka itt is az volt mint a wagont választó átlag célközönségnél általában, idős embernek könnyű beszállni, könnyű vele a parkolás, kényelmes üléspóz és persze nem túl szervizigényes.

2009-ben jogosítványt szereztem, gyakran kaptam kölcsön a wagont, és hamar megszerettem. Megjártuk vele barátokkal a balatont, és gyakran nagyszüleimet fuvaroztam vele, mert sajnos nagypapám már nem nagyon tudta vezetni a szeretett autóját. Mivel rendszeresen látogattam őket a város másik végén az autó állandóan nálam volt. Sajnos 2013-ban Nagypapám távozott közülünk. Mivel az autót időközben megszerettem és sok emlék fűzött hozzá, és amúgy is életemnek abba a szakaszába értem, amikor aktuálissá kezdett válni az ”első autó”, úgy döntöttem családon belül kivásárolom az autót az örökségből. Száztizen-párezer kilométerrel vettem át, ismertem a múltját, az utolsó években lényegében már én voltam a gazdája. Kicsit olyan volt ez mintha megkaptam volna egy autót hosszú tesztre, majd utána eldönthettem, hogy szeretném-e megvásárolni.

Az autó szerkezetileg teljesen hibátlanul került hozzám, eltekintve egy búgó kerékcsapágytól. GLX felszereltséggel ez annyit tesz, hogy a klímán és a fűthető tükrön kívül minden benne van ami bele kerülhetett egy földi Wagonba. A vicc az egészbe, hogy mint kiderült a fűthető tükör is gyárilag benne van, csak nincs bekábelezve, gyárilag egy fajta tükörlap létezik, ami eleve fűthető, csak ha a vásárló nem fizetett az extráért, nem kötötték be a gyárba.

Mivel a szerviz múltban voltak kuszaságok, és sötét foltok, és nagypapám már az angyalok közt őrzi a titkokat az elvégzett szervizekről. Ezért az összes kötelező szervizt elvégeztettem, hogy tisztalappal induljunk, itt most nem csak szűrőkre és olajakra gondolok, hanem a vezérléstől kezdve mindenre, így most pontosan számíthatóak a szervizintervallumok, nem kell rettegni szíjszakadástól összeakadó szelepektől.

Mivel az autó hibátlan volt, kicsit unalmas is, és ha gond nincs, az ember olyan csodás teremtés, hogy csinál magának, így jutottam el oda, hogy csak kéne alá négy alu felni, de nem valami sima 5 küllős, nem… retró pókhálós felni kell, mint amilyenre pár évesen csorgattam a nyálam VW scene-t lapozgatva. Így kerültek 4x100-as 14x7j régi német exip felnik a wagon alá. Kezdett stílusa lenni, következő lépésként lefóliáztattam B oszloptól hátrafele, illetve az ablakok közti oszlopokat feketére. Utána szép apránként kapott egy új hangcuccot, először hátra két új hangszórót, majd előre egy párt, végül egy új fejegységet.

Kicseréltem a belsővilágítást SMD ledesre, mert munkámból adódóan egész nap nyitva van a kombi ajtó, így nem szívja le 12 óra alatt se az akkut zenét hallgatva, világítva.
Minden nap használom, városba minimum 50 km-ert megyek, mivel mobil autókozmetikával foglalkozom, a hátsó két ülés csak hétvégén van felhajtva, hétköznapokon, porszívókkal, és tisztítószerekkel van megpakolva a hátulja, nagyon jól pakolható, meglepően nagy „raktér” áll rendelkezésre, az ülések ledöntésével. Munkám révén, szinte már mindenféle autót volt szerencsém próbálni, ám ennek ellenére is imádok a mai napig beülni a kormánya mögé, a maga 76 lova ehhez a kasznihoz bőven több mint elég, eddig mindenki kellemesen csalódott akinek átengedtem a kormányt. A blokk érezhetően japános, 2000 és 3000 között a leghálásabb, a hangja és a teljesítménye is itt a legkellemesebb, nem kell szétforgatni, kis méretéhez képest nagyon nyomatékos. Az autópálya abszolút nem az otthona 130-nál 4000-et pörög erre magyarázat a doboz forma rettenetes légellenállása, ennek köszönhetően nem lényegesen jobb a fogyasztása városon kívül.

Mindent egybevéve, imádom! jól megy, nem kell szegelni, soha nincs baja, hálás, az üléspozíciót imádom, jó magas városba nagyon hasznos. Ötletes tárolórekeszei vannak ( polc a műszerfal alatt végig, normális méretű pohártartók, anyósülés alatti fiók, ülések szélében tároló rekeszek.) A formája nekem kifejezetten tetszik, hatalmas hely van benne.

Ha túl tudsz lépni a barom Suzuki ellenes magyar berögződöttségen, ez egy nagyon kellemes kis gép. Lehetett volna félmillióból menőbb, nagyobb presztízzsel bíró autót venni, de racionálisabb döntést nem lehetett volna hozni.

Hibalista

- 124577 Km-nél - Bal hátsó Kerékcsapágy - Jobb első gömbfej- trapézzal egybe van - első fékbetétek elkoptak - Jobb hátsó – még gyári!!! - félmunkahenger be volt állva, párba cserélve lett - - Jó kedvezményekkel ugyan, de az összes alkatrész 28.000 forintba megállt.

Ide hordtam szervizbe

Hegyaljai AutósportTudja az öreg a dolgát, motorban váltóban, precíz ős szaki. http://totalcar.hu/magazin/hifituning/hegyaljai/

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Szalai Motorsport BudaörsTalán a legmenőbb műhely ahol életemben jártam, gyorsak, értelmesek, felszereltek, tapasztaltak, és a munkájuk teljesen hibátlan!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? corsa B Következő autója? MX5 - álmodni kell :)-
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)