A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.0 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Befüvezett egérkamion

Szöveges ítélet

Befüvezett egérkamion

Azt hiszem rögtön a cím magyarázatra szorul. Lenni magyar nyelvben szép hasonlat: megy mint a mérgezett egér. Na ezért lett befüvezett egér… Hát menni megy, csak hát hogyan…
Elég sokat agyaltam rajta, mit is írjak. Próbáltam összeszedni gondolataimat, meglátjuk sikerült-e.
Szval. Az autó nagyon állat. Mindenkinek csak ajánlani tudom. F?leg az 1.3-asat. :) Na a miénk 1.0. Ez a változat azoknak (volt) jó, aki nem volt annyira eleresztve anyagilag, hogy be tudjon csüccsenni az 1.3-asba. Miért is indokolt a múlt id?? Köszönhet?en valszeg az új Swift-nek és a Suzuki üzletpolitikájának el?ször az Ignisek majd a Wagon R+-ok is mélyzuhanásba mentek árukat tekintve. Mikor mi hozzájutottunk kb 3-400e-vel volt több 1.3 mint 1.0. Aztán eltelt fél év és husssssss, az áruk gyakorlatilag azonos volt.
Tehát 1.0. Ha azt vesszük, hogy akkora a lökettérfogata (remélem ennyire még jó voltam fizikából) mint egy 1 literes tejes doboznak (muhaha doboz), well, nem is rossz. Télleg! Nem is tudom kit?l hallottam, hogy meg kell vele tanulni alázattal közlekedni az utakon. Mivel ez a Suzuki nem az a 600 kilós Suzuki – ha jól tévedek 70 kiló híján egy tonna a gépsárkány – nem nagyon van versenytárs az utakon. Na nem nekem, hanem én nem vagyok az. :) Ezzel meg kell tanulni együtt élni – tartott is egy kis ideig és még talán mindig tart – de ebben a közlekedési fert?ben, amit kis országunk útjai jelentenek, nem is baj, ha nem siet az ember.
A korrektség keretében azért meg kell jegyezni, hogy mindennapi használatra tökéletesen elég az autó, franc egyen meg, hogy valami versenyz? veszett el bennem… :) Szval megy, ha pörgeti az ember, egész tisztességesen. Három henger, jellegzetes hang, (én csak kávédarálóként aposztrofálom), városban kicsit magas (6,5-6,8) fogyi, városon kívül, tojással a pedál alatt 6 liter alatt marad.
Amiben verhetetlen: bels? tér. Hely annyi mint állat. Leugattak már, de lexarom akkor is: USA-i ismer?s mondta, hogy Explorer-ében nincs ennyi hely elöl. Aztán ha nem így van, az se baj, hely akkor is van. :) Hátul is, bár alaphelyzetben csomagtartó csak mindennapos cuccoknak elég. Viszont ha lecsukod, mindent elnyel. Kistehereket megszégyenít? hely van benne, és terhelve nem is pattog. :)
Futóm?: hát jah. Merevtengely hátul asszem. Mint Ignis. Nekem semmi bajom nincs vele, reméljük tartós, ezekre a fos utakra b?n McPershon meg társai futóm?veket csinálni, minek?!?
Magasnak magas. Át lehet látni mindenkin – najó, cs?r?s Scania azér zavar egy kicsit -, fejtér jelentése úgy értelmet nyer. Kezdek rájönni, hogy miért nem lehet hozzá napfénytet?t kapni. Nem érnénk el… :) Hátránya viszont, hogy szélérzékeny és bizony-bizony: billeg. Mindenki mondhat amit akar, de billeg. Biztos meg lehet szokni – egy éve szokjuk egymást – nekem még nem sikerült. Bár aztán ennél nagyobb gondom ne legyen vele sose, autópályán érezhet? csak, oda meg ritkán megyünk (1 literes tejesdoboz…).
Ja igen. Full fapad, GL változat. Ismétlem ennyi pénzért mit várhat az ember. Szval minden kézzel, szervó, klíma (1.0+klíma=muhaha) ohne. Ez van.
Egy év, 13000 km. Semmi gond nem volt, valami gumialkatrész nyikorogott, de én vagyok a hülye, elég érzékeny vagyok a hangokra, ezen kívül tankolni kell. Ja, és ablakmosó lötty is gyorsan fogy. :)
Ha már hangok, bels? tér! Szóval. Nem szeretem azokat az embereket, akik nem objektív véleményt mondanak, védik a mundér becsületét. Ennek még a látszatát is szeretném elkerülni, nem vagyok szemellenz?s Suzuki rajongó. Na ilyen hosszú felvezetés után: nekem mondhatja akárki, hogy kopogós m?anyag – és télleg az -, de valaki magyarázza már meg nekem, hogy ki az a balfax, aki menet közben kopogtatja a m?szerfalat??? Minek, könyörgöm??? Következ? fokozat: ha már kopogós, legalább jól nézzen ki! És télleg jól néz ki, bátran odaállok a 3X-4X annyiba kerül? pl új Astra mellé, oszt tessék összehasonlítani. Na, abban nem kopog, de ótvar csúnya. Melyik a jobb? Egész nap az ocsmány m?szerfalat nézni, vagy ha olyan aberrált vagyok, kopogtatni a szépet? Szerintem.
Hát így „röviden” ennyi. Tökéletesen elégedett vagyok az autóval, mert szépen lassan kezdem felfogni, hogy ebben az árkategóriában ez van. Viszont ami van, az m?ködik, nem romlik el, megbízható, és sugárzik róla, hogy mondjuk 10 év múlva is autó lesz. És mindenkinek ezt üzenem, aki szerint: „Óóóóó, ez csak egy Suzuki!”.
Ja, még egy pillanat. Nem reklámnak szánom, de akár az is lehet. Suzukival és talán más autóval is: Tatabánya, Vitai Szalon. Megbízható, kedves, korrekt hozzáállás, mindenkinek ajánlom!
És amit reklámnak szánok: aki érdekl?dik a „guruló telefonfülke” (értsd Wagon R+) iránt esetleg áll egy otthon a garázsban, vagy csak jó társaságra vágyik, látogasson el a www.wagonrfanclub.hu oldalra!!!
Jó utat mindenkinek!

RP

Hibalista

- El nem romlott semmi, féltengely gumiharangja nyikorgott, kapott valami spray-t, elmúlt

Ide hordtam szervizbe

Vitai Szalon és Szervíz - Tatabánya

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 205 XRD Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)