A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Azokon a bizonyos napokon is ajánlom

Szöveges ítélet

Els? találkozásunk a WR+-al anyósoméknál egy 1,0-essel történt meg. Nem gy?zött meg az ereje, de jó családi autó benyomását keltette ( két gyermekre vágyunk, nem a nemzeti 11-re).
Egyik barátom tavaly vett egy VVT-I-s sárgát. Els? kérdés: "sárgább nem volt?" Vezettem azt is, és egyre inkább meggy?ztem magam, hogy a mindenhonnan hallható fanyalgás csak el?ítélet, hozzáértés nélkül.
Júniusban megláttuk ?T egy keresked?nél. Azonnal beleszerettünk, attól eltekintve, hogy SÁRGA, 1,3 GL. Az el?z? tulaj rendesen felcicomázta (sötétített ablak, m?a.díszít?elemek lökhárítón, hátsó lámpabúrán, hátsó légterel?, el.ablak ). Sokat lendített az összképen.
Kb. egy hét elteltével 110-es tempónál rázott a kormány, ezért elvittem gumi-dokihoz, aki els? körben nem értette hogy a téli gumik miért vannak forgásiránnyal ellentétesen feltéve. Miután levette, rájött miért, egyúttal úgy nézett rám mint egy bús ökörre. Mellesleg én is magamra. Megetetett a keresked?, szálszakadásos volt a gumi, mindkett?. Próbaúton nem derült ki, mert városban lett kipróbálva. Sebaj, 10 rongyért meggyógyították.
A keresked?ben ezzel elvesztettem a bizalmamat, vissza még csak mutatóba se viszem. Ezután következett egy nagyobb utazás vidékre, 800 km oda-vissza alapon. Bátran nekivágtam az útnak, autópályán 120-130-as tempó, indulás 07.00, érkezés 10.50-kor. Kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, ezért rátankoltam...17L és full a tank. Nem akartam hinni a szememnek. Mindezt két és fél emberrel, három nagy utazótáskával.
Megpróbáltatásaim üdvözült (feleségem szerint bárgyú)vigyorom ellenére a kedvez? fogyasztás láttán nem értek véget. Els? fékbetét er?sen visított, már menet közben is, nemcsak fékezéskor. Elkopott. Suzuki szalonban a fékbetét 6000-7000 között volt, beszereléssel (köci). Kiskeresked?nél ugyanez 3750 Ft-ba fájt, nomeg 30 perc otthoni szerelgetés.
A 4-es f?úton orosz kamion letolt a grádicsra, amit a hátsó abroncsok már nem t?rtek szó nélkül, a jobb hátsó megadta magát, ezért újra gumi doki lett az út vége, úabb 10 rongy (durván) és minden o.k..
Azóta fennhangon szidom a népnyúzókat, akik adóval terhelik a benzint, különböz? jogcímen lehúznak (útadó a benyában és az önkormányzatnak a súlyadó) mi meg csak pattogunk mint a nikkelbolha az autóban, meg a szerel?nél.
A kocsi formája már bejött Rubik Ern?nek is, de nekem jobban bejön egyszín?ben, így visszatalálok hozzá bárhol parkolok is.
A pakolhatósága pont elég két feln?tt két gyerek viszonylatban még nagyobb út esetén is, a bels? tere ergonómiailag megfelel?. A B Corsa sok embernek tetszik, nem értem hogy nem látják a "hasonlóságot"?
egy hónap elteltével és egy Demszky úr által fel nem térképezett gödör után fémesen kopogó hang hátulról.
Kipufogóra gyanakodtam, hogy elszabadult. A szerel? is.
25 perc vallatás után kiderült, hogy egy negyedet elforgatva a spirálrugó hajlandó leugrani egy végtelenül kisméret? pöcökr?l, és hajlandó feladni eddigi nem épp áldásos tevékenységét. Azóta csend honol hátul.

Az ülések oldaltartása valóban csekély (???!!!), ámde aki ész nélkül "csapatni akar ezerrel" , az vegyen egy lerohadt 1200-es zsigát, vegyen bele ugyanannyiért Recaro ülést, és nézze meg a kapcsolási rajzot a villanypóznán. Oldalirányba nem fog d?lni, lehet.
Lendületes vezetéshez városban elég a motor ereje, a pályán meg ritkán akar az meber 1 s alatt 100-ról 170-re gyorsulni.
Persze jól hangzanak ezek a szavak, hogy presztízs, meg gyorsulás, meg lóer?, etc., etc. . Ezekkel az a gond, hogy tankolni is kell...ja hogy akik ezt mondják, még nem tankoltak, csak apuka...? Ja...?! bocsánat.
Egyszóval aki jó kis családi autót szeretne, és meglátni a dugó elején a balesetet, az bátran válassza ezt a típust, én hajtom amíg ki nem d?l alólam.

Hibalista

- Gumiabroncs - vétel után egy héttel ( két-három kátyú után)
- szálszakadásos els? abroncsok(!)
- Els? fékbetét csere
-
- Kifogyott a benzintank ( csak JET!!!!!)
-
- fémesen kopogó hang a hátsó taktusból (házilag orvosolva)

Ide hordtam szervizbe

ismer?s

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corsa Következő autója? Wagon R+, Swift II.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)