A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az IGNIS lelkű!

Szöveges ítélet

Előre jelezném, hogy az autó nem az enyém, hanem a bátyámé. Mivel nekünk is WagonR+-unk van, így úgy gondoltam egy kis összehasonlítást írok. (A miénket lásd "Suzuki a mi autónk!!!" címmel a népítéletben.). Természetesen nem 5-6 millió Ft-os autókhoz kell hasonlítani, hanem a saját kategóriájához. Az autót 2004.09.15-én helyezték forgalomba, bátyám 2. tulajdonosa az autónak, 2008. júliusa óta gazdája. Új korában 2.7 millió Ft-ba került. Testvérem 1milla 60e Ft-ért vette!!! És az autó még nincs 4 éves. GS felszereltségű, az az szinte full extra. 2 légzsák, ABS, EBD, szervo, légkondi, immobiliser, el. ablakok, tükrök, alufelnik, spoiler, ködlámpák, 4db téligumi, Clarion CD-s hifi, ami sokkal szebben szól, mint a mi 2002-es verziónkéba. 5 fejtámla, Távnyitós kp.zár(belülről zárható funkcióval), 120e Ft-os riasztóval(belsőtér érzékelővel) és váltózárral. Sajnos már kétszer feltörték az előző gazdájánál. Krómhűtőrácsos, ami kiemeli az autót. Színe acélkékmetál. Ez már 5 személyes. És a lényeget kihagytam: Ignis motoros. 93 lovas VVT-I technológia. Az autó legjobb része. Erről egy kicsit később. Érdekesség: A kulcson a gombot 1x megnyomva az irányjelzők szép villanásával nyílik a vezetőoldali ajtó, duplán nyomva az összes. Ilyenkor a beltéri világítások felgyulladnak mindaddig, amíg a kulcsot el nem fordítjuk az indítóegységben. Zárásnál érdemes duplán megnyomni a gombot, ilyenkor ugyanis az ablakok betörése esetén sem húzhatóak fel a gombok, így nem nyílnak ki az ajtók. Nagy melegben akár résnyire is úgy hagyhatjuk az ablakot, hogy ne fülledjen be az autó, ugyanis semmilyen rúddal, pálcikával nem húzhatóak fel a gombok. A belseje kategóriájához képest igen tágas. Belül nagyobb, mint kívül, csalókás. Winkler úr azt írta, hogy az új Splash mindenben tágasabb, mint az elődje a WagonR+. Itt két dolog lehetséges. Winkler úr sosem ült még Splashben, vagy WagonR-ben...de lehet egyikben sem...A Splash egy kisautó a Wagonhoz képest. A belanyagok minősége kategóriájának megfelelő, sőt jó pár társát (maiakat is)(a miénket is) megveri. A középkonzol ezüstben díszeleg, a műszerlapok pedig csontfehérek, amik feldobják az autó belterét. Az üléshuzatok egyediek, több árnyalatúak. A műszerfal anyaga fekete(szebb, komolyabb hatású), míg a miénk világosszürke. Érdekes, hogy míg nappal fehérek a műszerlapok, éjszakai fényben a háttér pedig fekete. Kellemes narancssárga megvilágítású számokkal. A mutató is narancsban pompázik, aurája sávja is megvilágítást kap. Az ülések kényelmesek, a vezetési helyzet tökéletes, a kilátás a magas (kissé terepjárós) felépítmény miatt nagyon jó. Jól belátható az út, könnyebb a beszállás és a biztonságérzet is másabb. Jó lenne, ha méghátrébb lehetne tolni a vezetői ülést. Nyúlánkabbak értékelnék. A hátsó ülések ledöntve nem fekszenek teljesen síkban, mint a mi Wagonunkban, kár érte. Ledöntött ülésekkel 1250 literes a raktér, ami egészen jól hangzik ebben a kategóriában. A csomagtartó alaphelyzetben viszont szűkös, itt elkéne az Ignis + hosszúsága. A kesztyűtartó kicsi, viszont van elég pakolóhely. Motor: Azonnal beindul, sokkal hamarabb, mint a miénk. Kulturáltságban sokkal finomabb, mint a mi 16 szelepesünk. Magassan veri. Szépen, csendesen duruzsol a motor. A váltó reccsenésmentesen, könnyen kapcsolható. Érdekes módon ez is sokkal finomabb, mint a mi Wagonunk, de a kilóméter állás a két autóban szinte azonos. Akár már 50km/h-nál 5.-be kapcsolhatunk, bírni fogja. A kuplung kényelmes. 120-130-ig bármelyik sebességtartományban csendes és kulturált a motor. Jól ugrik az autó, visszakapcsolva nem okoz túl nagy gondot neki az előzések. Nem is értem, hogy az Ignis gyártásának befejeztével miért nem építik be ezt a motort más modellekbe. Az új Swiftben, Splashben sem VVT-I technológia dohog, hanem egy "hagyományosabb". A fékek nagyon jól fognak. Jobban mint a miénk. Ennek okakánt az ABS-t és az EBD-t jelölném meg. Magas felépítése miatt az autó szélérzékeny, nagyobb emelkedőket ő sem szereti. Bátyám eddig 175-tel ment vele (óra szerint), de még ment volna. Hátránya az autónak a rugózás. Sajnos ezt elcseszték nála. Jó úton semmi gond, kanyarvételi képessége megfelelő. De amint sz*r útra érünk... Fogyasztásról még nagyon nem tudok nyilatkozni. Jelenleg egy kicsit sokat eszik még, de ezt a vezetési stílusnak tulajdonítom még, át kell szokni erre az autóra. Normál használatban, normál váltásokkal és sebességgel, légkondi használattal akár a 6-6.5 liter is elérhető(mint a miénkben). Összegzés: Ennyi pénzért, ilyen felszereltségű és ennyi éves autót jelenleg most semmelyik gyártó nem kínál használtan. Az árát maximálisan megérte. Még szinte új korában is. (Mi 2002-ben "csak" egy GLX verziót kaptunk ennyi pénzért.) Megbízhatósága legendás(japán). Hibáival együtt lehet élni. 2-3 milliós árkategóráájú ez az autó, nem kell tőle elvárni H-Astra és Mazda 6 jellegű tulajdonságokat. Én bátran merem ajánlani. Sokan összekeverik ezt az autót(és a mai Suzukikat is) a régi Swifttel. Gondolok itt a biztonságra(is). Ez az autó MÁS! Sokkal biztonságosabb. Nem gondoltam volna, hogy egy WagonR+ meglepetéseket tud még okozni, pláne úgy, hogy nekünk is ilyen van. Közel sem olyan rossz autó ez, mint sokan gondolják.

Hibalista

- Az égegyvilágon semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tipo(fostalicska). A Wagon egy luxusautó hozzá képest. Következő autója? Ki tudja még. Talán SX4.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)