Az igénytelensége az erőssége. Ennyi! Nem elég?
Szöveges ítélet
Két focivébé között volt birtokunkba ez a piros doboz.Ezalatt 80000-et furikáztunk aszfalton, földúton,meg ami létezik.Nem tartok teljes élménybeszámolót,mert ez a négy év piszok eseménydús volt.Ezalatt egysze látott szervizt,plusz egy gumicsere is belefért.Összesen 100rugó.Beb:szott ablakokra,megrongált karosszériaelemekre és fényezésre:400 ezer Ft!Ebből egy keveset a derék biztosítók visszaszolgáltattak.No de a lényeg:tényleg igénytelen egy joszág.2.6 milláért nem volt tuti biznisz,mert 4 évesen 900-at adtak érte(sehol se adtak volna többet).Kissé kényelmetlen volt hosszú távon,kicsi volt a csomagér,kanyarba fel akart borulni,de igénytelen volt és megbízható.Nem is kíméltük,"kiautóztuk" rendesen.De arra is való.80000km alatt egy olajcsere,aztán csak nyúzni és kész.
Hibalista
- 40000-nél volt a 15000-es kötelezőn:)lengéscsillapító plusz apróságok:60000Ft,csak hogy fizessünk....Négy év alatt semmi baja,mondjuk mi romolhatna el ...na jó, a kalaptartó eltörött nem odavaló nehezék miatt:)
Ide hordtam szervizbe
Tafák..magyar autó,magyar átverés...20000-et kértek egy kalaptartóért ,de ennyiért egy sérült példány vigyorgott ránk a dobozból.A szerelőnek persze fogalma nem volt arról, hogy is lehet ez...még jó, hogy pénztártól való távozás elött reklamáltunk.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Suzuki Ász-Tafákhoz képest relatíve korrektek.Itt mondjuk csak eredetvizsga meg átnézés volt az újautó-beszámítás miatt.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Talbot | Következő autója? | Grand Vitara 2.0 JLX-A |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
