Autó, mely belülr?l szeretteti meg magát
Szöveges ítélet
Furcsa érzésekkel közelítettem e tipushoz, mert a kis dobozforma nem tartozik a kedvenceim közé.
Aztán beültünk, és el?itéleteim kezdtek szertefoszlani.
Ami tetszik:
Hihetetlenül nagy hely belül.
A fejtér is nagyon tágas, nem nyomasztó a bels? tér annak ellenére, hogy a kocsi milyen kicsi.
A kocsiba nem beülni kell, hanem szinte belépni.
A kiszállás szintén nagyon kényelmes.
A lábtér nagy, nem akar a térdem beszorulni a kormány és a m?szerfal közé (egyes Opel tipusokban el?fordult).
Nagyon magas, nagyon jó ilyen magasról látni azt utat, biztonságos vezetési élményt nyujt.
Hosszabb úton is kényelmes testhelyzetben vezethetek.
A hátsó ülésen utazók is mindig felemlegetik, hogy milyen magasan vannak és hogy a térdüket nem kell a fülük mellé emelni, mint más kisautókban.
Az irdatlan nagy hátsó ajtón szinte bármit be tudok tenni a kocsiba.
Az ajtók nyílásszöge megfelel?.
A motor csendes, és er?s.
Nem hittem volna, ha nem próbálom ki, hogy mennyire gyorsul.
Egyszer kipróbáltam rövid ideig a végsebesség környékét, de a nejem kérésére hamar visszavettem, ekkor a kilométer óra 175 km/h -t mutatott.
Hidegben, melegben, es?ben, hóban, motortér mosás után, bármikor egyb?l indul.
A 93 Le-nek köszönhet?en a klíma bekapcsolását alig venni észre.
Az el?z? autómnál (Swift 1.3) ez nagyon érezhet? volt.
A szervó, az ABS, nagyon jól m?ködik.
Kevésbé tetszik:
Az els? lámpák formája.
Ha az els? lámpa magassága egyvonalban lenne a h?t?maszk fels? vonalával, akkor a kocsi eleje harmonikusabb lenne.
A kocsiban található CD-rádió nagyon jó, de a beépített hangszórók hangja nagyon gyenge.
Er?tlen, se magas, se mély, szóval a híreket meg lehet rajta hallgatni.
A gázpedál nagyon érzékeny.
Gyakorlat kell hozzá, hogy induláskor ne t?njön az ember mazsolának a felpörg? motor, vagy a lefulladó motor hallatán.
A váltó néha hátramenet kapcsolásakor reccsen.
A bels? ajtóbiztosító bütyök sajnos pont ott van, ahová könyökölni szeretnék, ez kicsit zavar.
Hiányolom a csomagtér világítást.
Bár a hátsó utastér világítás lámpa meg tudná világítani a csomagteret, de a felnyíló kalaptartó ezt eltakarja.
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy miért kell a szivargyujtót kispórolni?
Inkább külön gyártanak m?anyagból dugót, a helyett, hogy tisztességes szivargyujtó betétet adnának. Nem értem.
Hibalista
- Az ABS egyik olajcs?-csatlakozásánál fényl? olajréteg, mely a szorító anya meghúzásával megszünt.
Ide hordtam szervizbe
1db olajsz?r? és olajcsere.
A szerel? a barátom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift 1.3 | Következő autója? | Ilyen, vagy valamilyen magas építés? kocsi. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
