Amikor a kockamargarin megihleti a tervez?mérnököt
Szöveges ítélet
Helyb?l úgy vettük át, hogy a hátsó ülés foltos volt és a hátsó ablaktörl?motor nem volt tökéletes, de mint utóbb kiderült, az én vágyott nullkilcsis új verdámat már összetapogatta néhány kiváncsiskodó még a szalonban (magyarán benn állt a drága, mutogatóba), de ez már túl kés?n derült ki ahhoz, hogy botrány néven hisztizzek egy sort. Jól kihasználták, hogy másnap utaznom kellett, így nem tudtam mit tenni, hazavittem duzzogva. Persze, azért megpróbáltak kiengesztelni, így az 1000 km-es szervíznél kicserélték a motort, kaptam egy futóm?beállítást ingyen és még szélterel?vel is felszerelték, miután kitisztították a belsejét. Csak a férjem puffogott még sokáig, hogy bezzeg ? a büdös életben át nem vette volna így, de én n? vagyok a kocsi is az enyém lett és hát ebb?l kifolyólag teljesen más szempontokat tartok fontosnak. Például azt, ha másnap utazom és nincs mivel, akkor az autó prioritást élvez, holmi ablaktörl?motorral vagy koszos bels?vel szemben. Amúgy a gyerekeim igen hamar leamortizálták a hátsó üléseket a kajatiltás ellénére. Végkövetkeztesem: a szövet anyaga, bár mutatós messzir?l, hamar koszolódik, aki jót akar, húzzon rá azonnal véd?felszerelést. Egyedül utazva (mit utazva, vezetve) tágas(nak t?nik) és kényelmes nagybevásárláskor, a hátsó üléseket lehajtva übernagy téren tudok pakolni benne kedvem szerint és egy fél disznó is elfér benne. Ketten is ideális még, elöl nagy hely van, (aki mást mond, az hazudik vagy nagyon nagy darab és akkor ne ilyen autót vegyen), igenis egy kishaszonjárm? fílingjét adja kis jó indulattal, de gazdi lévén nekem van ilyenem. Még mindig lehet vele ünnepel?ttimegtöltömah?t?t játszani. A baj ott kezd?dik amikor minden a négyen beszállunk és induljon a nap címén megkezdjük a reggeli városnézés és helyi intémények látogatásával, úgymint iskola, munkahelyek, ügyintézés stb. A max. terhelhet?ség hely szempontjából 4 f? + 4 táska kis kiegészít?kkel és máris fullon vagyunk. Semmi, hangsúlyozom, semmi sem fér már el minden egyéb nylon szatyor még üres állapotban is komfortérzéscsökkent? hatással van. Ez az igazság. Kicsi, de a mienk és és én imádom annak ellenére, ahogy az autók presztizsét tekintve valahol hátul kullog de ez engem nem zavar. Magasabban ülök minta többiek, jól kilátok bel?le, amire viszont ügyeljen mindenki, jobbra csalóka a holttere az els? tartóoszlopnál, érdemes egyet hintázni benne jobbra tekintésnél, mert képes egy komplett kocsit utánfutóval elnyelni. Városi furikázónak ideális, könny? vele parkolni, nem ázok el pakolás közben, mindennap használom tehát elárulhatom, hogy ha az emberlánya nagyjából a megengedett sebesség függvényében és a forgalom ritmusával halad, akkor nem hangos a motor és valóban keveset fogyaszt, még a légkondi használata mellett is. A gyári beépített CD-s rádió jó, a hangszórók viszont gyengék, ritmusbarátok ne ezzel a cuccal akarjanak megsüketülni, ahhoz jobb kell. Csendes, dallamos zenéhez 70km/óra sebességig kiválló (középkorú házaspároknak viszont ideális), utána elnyomja a motorzaj, vagy olyan torz, hogy már minek. A belseje középszer?, mondhatni kispolgárian unalmas, a tipikusan megbízható kezelhet? formát mutatja (csak semmi izgalom, nem kell többfelé koncentrálni, teljes odaadással figyelhetjük az utat) semmi nincs, ami megmozgatta volna tervez?k fantáziáját (az enyémet sem). Olyan "opel sose kop el" érzés. 120 km-ig jól húz (na, nem az a székbesüppedünk), de 1,3 motorhoz képest, tuning nélkül, egész jó. De senkinek nem ajánlom jó szívvel, mert fejfájósan hangos hosszútávon. Tiszaalpár-Budapest útvonal egy rémálom volt az M5-sön,(Próbálod tartani a tempot, a motor üvöltve b?g, a rádiót rég nem hallod és valahányszor az üzemanyag mennyiséget nézed folyamatosan csökken). 130-150 között mentem, a légellenállása bámulatosan ótvar szar, mintha egy kocka margarinból faragták volna. Ami kicsit bánt, az a kerekek, mérete ez a 165/65/13 colos kerék egy agyrém, aki ezt kitalálta azzal vetetnék nonstop téligumit. Ez az a méret, amire tutira nem találsz jó árban és jó min?ségben téligumit, csak nagyon drága van, de akinek van 2 égetni való kölke és ilyen kocsit vesz, az nem költ 30 ezer forintot guminként télen.
Összeségében nekem, urbanizálódott dolgozó n?nek, aki reggelt?l estig rohan, ügyintéz, f?z, mos, bevásárol stb. elvisz A-ból B-be úgy, hogy minden van benne, ami a kényelmemet szolgálhatja. Nekem ez a fontos.
Hibalista
- Mit szépítsem, összetörtem , még nem volt 1/2 éves se. Saját hibás volt, volt cascom is , így a teljes javítási összegnek csak a felét kellet kifizetni. Az elejét amortizáltam le, mindkét motoros lámpa,a bal elelje, balsárvéd?, lökhárító, motorháztet? és még néhány számomra ismeretlen fisz-fasz alkatrész. Csere és kisebb javítások összesen 400.000-ft-ba fájt nekem de nagyon, felét állta a casco. Azóta semmi, túl vagyunk egy kötelez? 15.000 km szervizen az volt elhanyagolható áron 20.000-ft. Azóta megy, gurul, boldog mert szeretem, csak a galambok és csurik nem szeretik mert állandóan leszarják a kertben.
Ide hordtam szervizbe
Óbudai Suzuki Center Bécsi úton , itt vettem, ?ket nem szeretem. Tulajdonképpen átvertek.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Suzuki Benk? Kistarcsa korrekt csapat, megbízható szerel?k, normális árak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 29000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 19 | Következő autója? | mindegy csak nagyobb legyen a csomagtartója |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
