A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 GS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Abszorút fapad

Szöveges ítélet

Ez a legfapadosabb wagon r+ modell amit gyártottak sem központi zár de még szervokormány sincs benne ennek hiánya parkoláskor vagy éles kanyarokban érezhető de meg lehet szokni.
Viszont van benne vezető és utas oldali légzsák.

Legnagyobb előnye a jó pakolhatóság ledöntött hátsó ülések segítségével nagy hely nyerhető kisebb nagy mennyiségű tárgyak szállításához vagy egy nagyobb méretű tárgy Pl:120 literes bojler elhelyezése is lehetséges.

Első üléspozíciónál nagyon tágas viszonylag kényelmes nagyon jó kilátás nyílik, belőle
Magas üléspozíció városi használatnak kedvez, nagyon jó kilátás nyílik, belőle vagy este mögöttem jövő országúti fényszóróját használó drága autós sem vakít el.

Ebben 1.3 literes 76 lóerős motor dolgozik városban nagyon fürge de országúton kellő körültekintés mellett lehet előzni vele ez nagy légellenállásának tudható be aki ennél többet akar az vegye meg Ignis motorosat amiben 93 lóerős motor van az már nagyon megy.
1 literes motoros változatot csak városi használatra tudom, javasolni diesel változat ugyan nem eszik sokat, de ezek már sokkal drágábbak.

Több tévhit alakult ki az autóval kapcsolatban, ami szerintem egyáltalán nem igazak, amit szeretnék eloszlatni:

Borulékonyság: ez egyáltalán nem igaz magas üléspozícióból adódóan nagyobb centrifugális erő hat ránk jobban megérezzük kanyarokban a bedőlést, mint egy más autóban persze kellő vehemenciával ez is felborítható.

Pattogás szélérzékenység: hátsó futóműve rossz úton nagy sebességnél csak akkor hajlamos az elpattogásra, ha egyedül üresen megyek vele ekkor az erős szél is jobban lökdösi, de ha tele van, az autó ezek már kevésbé jelentkeznek.

Magas fogyasztás:
Nem ritkán hallani 10 liter vagy a fölötti fogyasztásról, ami szintén túlzás fogyasztása nagymértékben függ a felhasznált benzin minőségétől és vezetési szokásunktól.
Nálam vegyes fogyasztás 7 liter városi nyáron 8 liter télen rövid utak hideg motornál jeges havas úton 9 liter de ez már a plafon országúton 80-90 tempónál 5,5-6 liter pályán 110 nél 6.5 liter.

Miért is fogyasztanak sokat egyes embereknél másoknál meg keveset?
Ez nagymértékben felhasználás jellegétől és vezetési szokásunktól függ például rendszeres autópálya használat során nagy sebességnél a kockaforma büntetően hat fogyasztásra itt javasolt maximális sebesség 110 viszont 130 fölött kajál már rendesen.

Másik véglet rendszeres városi használat pl: Reggel munkába indulunk hideg a motor ekkor injektor extra mennyiségű benzint juttat a motorba (hideg motor többet fogyaszt!) megyünk egy kicsit piros lámpa megállunk-indulunk rendszeresen sebességet váltunk mindez a nagy fogyasztásnak kedvez! délután hazafelé kezdődik minden előröl ezért ne is csodálkozzunk hogy sokat fogyaszt.

Tipp: túl nagy fogyasztás esetén próbáljunk, ki más benzinkutak benzinét ne a legolcsóbb benzint vegyük meg inkább jobb minőségű 95 oktánszámú üzemanyagot javaslom.

Vagy vegyük, le mindkét akkusarut várjunk, legalább fél órát majd tegyük vissza, várjunk, míg computer visszaáll gyári beállításokra.
Vagy Biztos hogy pontos a kilométer számláló? alacsony a guminyomás? milyen a gyertya állapota? Tiszta a légszűrő? sorolhatnám a lehetséges okokat érdemes utánajárni.

Hibalista

- Csak kötelező dolgokat cseréltem eddig viszont van egy furcsa jelenség: egyesben vagy kettesben van, hirtelen lenyomom a gázt nyöszörgő hangot hallat balra kanyarnál is hallható mikor folyamatosan nyomom a gázt. - Nem tudom, mi lehet, esős időben kevésbé szól, mintha 2 gumi alkatrészt egymáshoz dörzsölnénk. - - Vételkor nem működött műszerfal és rendszámtábla világítás, mert fémcsavart csavartak a középkonzolba és letörték utastér légbefúvójának szabályozójának egyik műanyag pöckét. - Magyarán nem lehetett állítani utastér levegőztetőjét ez valami kontár szerelő műve ez 10 ezer forintomba került. -

Ide hordtam szervizbe

Szerelők sem tudnak mindent egyik helyen 8 féle hibát találnak másik helyen szerintük semmi baja.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Egyik ismerősöm autószerelő legtöbb mindent meg tud javítani kivéve elektronika.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Maruti 800 Következő autója? Majd kiderül
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)