A praktikus
Szöveges ítélet
Könnyű, de terjedelmes pakkok szállítására kerestem kocsit. Erre tökéletesen megfelelt a több mint 1,5m3 raktérrel. A hátsó üléseket szinte állandóan lehajtva tartom. Mellékutakon, homokban, sárban egyaránt szinte terepjárósan közlekedik, az alacsony oldalfalú gumik a rossz minőségű aszfalton meglehetősen rázzák a kasznit, amin a gázfeltöltés sem sokat segített.
Üléspozíció teherautós, nekem kifejezetten kényelmes.
Fordulékony, könnyű vele a parkolás. A motorteljesítmény a dobozformájú kasznival kombinálval nagy száguldásra nem a sarkall, de kényelmes 100-110km/h tempóval nem sokkal megy a fogyasztása 6 liter fölé (egyszer próbáltam autópályán 150-160km/h közt lenyomni 170km-t, de a közel 10 literes benzinfogyasztás volt az ára).
Nem mondhatni, hogy kímélem, néhány karc, két kisebb horpadás jelzi az erdős terepet és a kátyúk emlékét. A sárvédők és a hátsó lökhárító csavarjait nem ártana meghúzni.
Egyszer cseréltem első fékbetétet tárcsástól, néha lemosom.
Aki olcsóbban fenntarthatót akar, vegyen 1.0-es Swiftet, még a régi kasznisból.
Ha lecserélem, akkor csak buszra, de az sok szempontból rosszabb lesz.
Hibalista
- Helyzetjelző izzók cseréje. Ajtózár átfordult, gallyra ment(ez volt a legbosszantóbb hiba, mivel még a kulcs is beszorult a zárba és utazni kellett a pótkulcsért). Első fékbetétek felmelegedve "sívító", a hátsók vizes úton "súrlódó" hangot adnak. Teher nélkül, egy személlyel kopog a hátsó teló rugója.
Ide hordtam szervizbe
Mórahalom,
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 5 | Következő autója? | Tranzit |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
