A MEGBÍZHATÓSÁG NYUGALMA
Szöveges ítélet
Az élet úgy hozta, hogy drága párom mint emancipált nő jogosítvány-megszerzésére adta a fejét. A kézi váltóval egyszerűen "nem jöttek ki", a kuplung-váltó-kormány triumvirátus egyidejű kezelése a női agynak gyakorlatilag felfoghatatlan. (amúgy diplomás...!)
Na, a 6 éves hűséges társat, WAGON R+ 1.3 GLX ezért cseréltük egy 6,5 éves remélhetőleg hasonlóképpen hűséges, tipptopp WAGON R+ 1.3 GLX AUT-ra, amit 15e futott km-rel vettünk, egy mozgássérült bácsié volt...Ezzel már könnyebb a drága társ dolga (most még csak a "gyakorlópályán".Amúgy a váltó hamar kiismerhető, finoman bánva vele 55körül már OverDrive fokozatban suhanunk, és MEGLEPETÉSEMRE 8 literrel megeléxik...Féltem, mert sok helyen 10-11 literes fogyasztásokról írtak...De ez ugye nem 1 sportkocsi, no padlógáz, és így is lépést tart a forgalommal.((igazából nem is értem az x-száz lóerős dögök tulajait, mert ugye főleg Pesten közlekedve egyik lámpától a másikig megyegetünk...no de hát a PRESTIGE ugye...)
A réginek semmi baja nem volt, 45e km-nél féktárcsa-fékbetét csere volt, ezen kívül SEMMI pluszkiadást nem igényelt.SZERETTÜK...
Hibalista
- A régin: féktárcsa csere 45e km-nél...ha ez hibának mond6ó...
- és ennyi...Az újabbikon még semmi...
Ide hordtam szervizbe
A régit 3 évig a GÉRÓ hoz...hát...hát...
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
...Ügyes srácok a Fóti úton...
kedvesen átvertek...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | WAGON R+ | Következő autója? | SUZUKI SPLASH |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
